השתלת שיער בטורקיה: כל מה שאתם צריכים לדעת

השתלת שיער בטורקיה: כל מה שאתם צריכים לדעת

זמן קריאה משוער: 7 דקות
אישה מטפלת בגבר באמצע הליך השתלת השיער בטורקיה

תשעה מתוך עשרה גברים יסבלו בשלב כזה או אחר בחייהם מנשירת שיער, או במונח המקצועי מהתקרחות אנדרוגנית. החדשות הטובות הן כי הרפואה המודרנית מביאה עימה פתרונות רבים ויעילים כגון השתלת שיער בטורקיה. מדובר על תהליך פשוט יחסית שמאפשר להפוך את החלום של שיער מלא, למציאות. 

כיום, טורקיה נחשבת למובילה בתחום השתלות השיער, כאשר מדי שנה למעלה מ-60 אלף מטופלים מישראל ורחבי העולם בוחרים לעבור השתלת שיער בטורקיה. זאת בעקבות המחירים הנגישים, האפקטיביות של התהליך, והתוצאה שלו. 

מה היא השתלת שיער בטורקיה וכיצד היא מתבצעת?

השתלת שיער בטורקיה הינה למעשה ניתוח כירורגי פשוט, במהלכו מושתלים שיערות במקומות מקריחים. בדרך כלל, אותן שיערות נלקחות מאזור אחר בקרקפת המטופל, לרוב באזור האחורי של הראש, מהסיבה כי הוא עשיר בשיער ברוב המקרים.

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון כי האזור התורם הינו קריטי להמשך התהליך וליעילות שלו, כמו גם הניסיון והמקצועיות של הרופא המבצע. השתלת שיער בטורקיה אורכת זמן מהסיבה כי נדרשת השתלה של שערה אחר שער, כאשר התהליך יכול לעיתים לקחת למעלה משש שעות. 

מדוע כדאי לעבור השתלת שיער בטורקיה?

בראש ובראשונה, הסיבה העיקרית היא המחיר הנמוך והנגיש, ביחס למחירים בארץ, או במקומות אחרים בעולם. נתונים מראים כי עלות הטיפול בטורקיה נמוך בעשרות אחוזים, ועד כ-50 אחוזים. בנוסף, השתלת שיער בטורקיה כוללת בדרך כלל את כל החבילה, (טיסות, בית מלון ועוד) מה שמקל על התהליך והופך אותו קצר ויעיל יותר. 

יותר מכך, מחקרים אשר נעשו בתחום מצביעים על כך כי מיטב הרופאים אשר מתמחים בתחום נמצאים בטורקיה, מה שמצליח למשוך גברים מכל רחבי העולם, מדי שנה. 

כיצד ניתן להסביר את ההפרש במחיר בין השתלת שיער בטורקיה לבין השתלת שיער בארץ?

אחת מן הסיבות למחיר הנמוך של השתלת שיער בטורקיה היא העובדה כי העלות של כוח אדם הינה נמוכה באופן יחסי. בנוסף, טורקיה נדרשת לעמוד בסטנדרטים על מנת לעמוד בדרישה הגבוהה של תיירות רפואית, אשר כוללת מחירים מסובסדים ונגישים לכל. 

כמו כן, ניתן לראות כי בתי החולים אשר מבצעים השתלת שיער בטורקיה מצוידים במיטב הציוד המתקדם והאיכותי ביותר, אשר עומד בכל התקנים הרפואיים, ומבטיח תהליך יעיל, מקצועי, וכמובן תוצאה טובה ואיכותית. גם הרופאים עצמם עברו הכשרות רבות בתחום וצברו מוניטין וניסיון. 

מדוע השתלת שיער בטורקיה זוכה לפופולריות כה רבה?

אחת השאלות הנפוצות ביותר היא מדוע השתלת שיער בטורקיה הפכה להיות פרוצדורה כה נחשקת, פופולרית ונפוצה בקרב גברים ישראלים רבים. הביקוש סביב השתלת שיער בטורקיה מגיעה לשיאים חדשים מדי שנה, זאת בעקבות העובדה כי תופעת ההתקרחות הינה אחת השכיחות ביותר בקרב הגבר הישראלי. 

למעשה, מחזור השערה של גבר הינו קצר יותר באופן משמעותי ממחזור השערה אצל נשים, ולכן הם סובלים מהתקרחות אשר יכולה להתחיל פעמים רבות כבר בשנות העשרים לחייהם. כאשר ככל שמדובר בגיל צעיר יותר, כך ההתקרחות משפיעה יותר על הביטחון והדימוי העצמי. 

כיצד טורקיה הפכה למקום ההשתלה הטוב והנחשק ביותר? 

כאמור, טורקיה הפכה בשנים האחרונות לדבר החם ביותר בתחום השתלות השיער, זאת בעקבות יתרונות מהותיים אשר לא מותירים מקום להשוואה. המחיר הזול, המקצועיות, מגוון הרופאים, ועוד, הם רק חלק מהיתרונות הרבים אשר מצליחים למשוך גברים מכל העולם. 

ניתן לראות כי רבים אשר בוחרים לעבור השתלת שיער בטורקיה מתייחסים לכך ממש בתור חופשה. כאשר מרבית הדילים כוללים טיסות הלוך ושוב, שהייה בבית מלון לפני ואחרי הניתוח, ביקורת, טיפול ומענה, ומגוון רחב של שירותים נוספים אשר גורמים לכל התהליך להיות נעים ויעיל יותר. 

הסוד מאחורי השתלת שיער מוצלחת: שמירה על הוראות ועל רוח חיובית

גם לפני תהליך ההשתלה, אך בעיקר אחריו,  הרופא מסביר לכל מטופל מה עליו לעשות וכיצד עליו לנהוג. חשוב במיוחד להקפיד ולבצע את כל ההנחיות, מהסיבה הפשוטה כי מדובר על תהליך רגיש אשר כל טעות, ולו הקטנה ביותר יכולה לפגוע בו ובאיכות התוצאה. 

מומלץ ורצוי לשמוע חוויות ממטופלים אשר עברו השתלת שיער בטורקיה, על מגוון הנושאים אשר קשורים לתהליך: באיזה מלון לבחור, מהי איכות השירות, כיצד לבחור רופא מקצועי ועוד, האם זה כואב, מה היא החוויה הכללית ועוד. שיחה קצרה עם מי שעבר את התהליך, לצד שמירה על הוראות הרופא, יקבעו את הצלחת ההשתלה. 

האם כדאי לבצע השתלת שיער? 

כידוע, נשירת שיער והתקרחות הינן תופעות ללא חיסון או תרופה, כאשר ברוב המקרים מדובר על תופעה טבעית אשר מתקיימת על רקע גנטי, או בעקבות הליך פנימי בגוף הנובע מסיבות שונות כגון לחץ נפשי, תזונה, טיפול תרופתי וכדומה. 

בגלל העובדה כי לא קיימת תרופה לתופעת ההתקרחות, הטיפול המקיף והמבוקש ביותר כיום הוא השתלת שיער בטורקיה. מאחר ומדובר בהליך קוסמטי לכל דבר, חשוב לשקול את כל האפשרויות על מנת לקבל את ההחלטה הטובה והנכונה ביותר עבורכם. 

כלומר, במילים אחרות, במידה ותופעת ההתקרחות פוגעת בדימוי העצמי ובביטחון שלכם באופן משמעותי, אז השתלת שיער יכולה ללא ספק להיות פתרון אידיאלי ומעולה עבורכם. יותר מכך, מדובר על פתרון פשוט, נגיש ויעיל במיוחד, בעל אחוזי הצלחה גבוהים. 

כמו כן, ניתן לראות כי מרבית הגברים אשר סובלים מהתקרחות ונשירת שיער אינם מסוגלים לקבל עליהם את הגזרה ולהשלים עם המצב, מה שמוביל לביקוש רב סביב השתלת שיער בטורקיה, ומושך אלפי גברים מדי שנה אשר מצליחים להגשים חלום, ולקבל בחזרה את השיער המלא שאבד במשך השנים. 

המועמדים הטובים ביותר להצלחת השתלת שיער הם גברים אשר סובלים מהתקרחות על רקע תורשתי, כאשר את השתלת השיער אפשר לבצע בכל אך, אך מיטב המומחים ממליצים לבצע אותה רק לאחר שקו השיער הסתיים להתפתח, זאת על מנת להבטיח תוצאה טובה, שתחזיק לאורך שנים רבות. 

טיפול השתלת שיער בטורקיה – צעד אחר צעד

רגע לפני שאתם קופצים למים, כדאי לדעת לקראת מה אתם הולכים. טיפול השתלת שיער בטורקיה הוא אמנם טיפול נפוץ במיוחד, אבל כדי להבין אותו לעומק כדאי להעמיק בפרטי המידע שלו קצת יותר. השתלת שיער בטורקיה מתבצעת באמצעות הליך כירורגי, שבמהלכו מוסרות שכבות עור שיש בתוכן זקיקי שיער, או על ידי שליפת זקיקים בודדים מאיזור מסוים בגוף שיש בו שיער, והשתלתם באיזור שבו המטופל מעוניין בצמיחת שיער. למעשה, נעשה כאן שימוש בשתלים שיש בהם זקיקי שיער שמבחינה גנטית אין בהם שום סיכון להתקרחות מכל סוג. במרבית מהמקרים השתלת שיער בטורקיה מתבצעת על גבי החלק הקדמי של הראש, ונעשים במהלכה שימוש בזקיקי שיער שנלקחים מחלקו האחורי.

השתלת שיער בטורקיה בטכניקות השונות מאפשרת למטופלים להגיע למראה טבעי ביותר, אשר מאפשר להם לחיות חיים שלמים עם מראה שהם שמחים בו, ולשים מאחוריהם את נושא ההתקרחות לנצח.

האמת קיימות תופעות לוואי להשתלת שיער בטורקיה?

תופעות לוואי להשתלת שיער בטורקיה הן תופעות לוואי יחסית קלות, שאינן נשארות למשך זמן ארוך, אלא נעלמות אחרי כמה ימים ספורים או שבועות ספורים. מדובר כאן בעיקר על מראה של שיער דליל שמאפיין את הימים הראשונים הצמודים לטיפולי השתלת שיער בטורקיה, כמו גם נפיחות שניתן לשים לב אליה באיזור המצח והקרקפת כולה. כאשר מופיעים גם כאבים שמלווים את המטופל, ניתן בהחלט לעשות שימוש במגוון משככי כאבים שיכולים להקל על העניין, כמו גם להוריד את הנפיחות.

בימים הצמודים להשתלת שיער בטורקיה, כמו גם בשבועות העוקבים לה, כדאי להימנע מגירודים או התעסקות עם הראש, הקרקפת והשיער, על מנת לא להגיע למצב של דימומים קלים או כבדים כאחד. כמו כן, קיימת המלצה לחפיפה אך ורק באמצעות תכשירים המיועדים לכך, על מנת לא לפגוע בתוצאות ההליך של השתלת שיער בטורקיה, וכדי לא לייצר כאבים יש מאין.

השתלת שיער בטורקיה – בואו נדבר במספרים

על מנת להבין את סדר הגודל של המחירים וההבדלים בין השתלת שיער בטורקיה לבין השתלת שיער בישראל, בואו נבין על מה מדובר כאן. אז ראשית, ניתן להגיד באופן חד משמעי ומוחלט שההבדלים בין השתלת שיער בטורקיה לבין השתלת שיער בישראל הם הבדלים לא פחות ממופרכים, ולכן לא מעט אנשים בוחרים בטיסה לטורקיה לשם ביצוע הטיפול.

בואו נציץ בטבלה שבפנינו על מנת להבין את סדר הגודל של הבדלי המחירים:

סוג השתלת שיערמחיר השתלת שיער
השתלת שיער במדינת ישראלבין 10,000 ש"ח ל-30,000 ש"ח, ולעיתים יותר
השתלת שיער בטורקיהבין 5,000 ש"ח ל-14,000 ש"ח – עבור חבילת נסיעה שלמה הכוללת השתלת שיער בטורקיה, טיסות, בית מלון וכן העברות משדה התעופה למלון ובחזרה.

עם ההבדלים המובהקים האלו, ברור בהחלט מדוע מרבית הישראלים מעדיפים לשלב השתלת שיער בטורקיה עם טיול מפנק הכולל שהייה בבית מלון, שכמו שנהוג בטורקיה, בדרך כלל מביא איתו עוד מגוון פינוקים של אירוח בסגנון הכל כלול. באופן הזה, גם לפני וגם אחרי השתלת שיער בטורקיה אפשר להנות מקוקטייל טוב בבר המלון, מארוחות מפנקות, מטבילה במי הבריכה וגם מחופי הים הנהדרים של טורקיה.

החלטתם לעבור השתלת שיער בטורקיה? כך תבחרו את החברה הטובה ביותר

ממש כמו בכל תהליך רפואי, בחירת הרופא הינה החלטה קריטית וחשובה במיוחד. כאשר מדובר על השתלת שיער בטורקיה, הבחירה בחברה אשר תתווך ביניכם לבין הרופא, בית החולים, ומגוון הפרוצדורות הקיימות הינה מהותית. מומלץ לבצע סקר שוק מקיף ומעמיק, כזה שיפרוס בפניכם את האפשרויות הקיימות.

רק לאחר שתערכו סקר שוק, תוודא מהו וותק החברה, ההתמחות שלה, הניסיון, תקראו המלצות וחוות דעת, תוכלו להגיע להחלטה רציונלית ונכונה. כמו כן, מומלץ לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר, ולהפתות למחיר זול לפני שבדקתם אודות הרופא והחברה. 

בנוסף לבחינת המקצועיות והניסיון, הקפידו לא לשכוח את הפרטים הקטנים כגון איכות בית המלון, הטיסות, והשירות אותו תקבלו. העדיפו מלון אשר נמצא קרוב למרפאה או לבית החולים בו תעברו את הליך ההשתלה, טיסות ישירות, ומלון נוח ונעים לשהות. 

כל אלו ועוד יבטיחו כי הנסיעה שלכם תהיה מוצלחת וחיובית, והמסע לשיער מלא ושופע יהיה יעיל, ללא תקלות או בעיות. חשוב לזכור כי מדובר על תהליך לא קל, רחוק מהבית והמשפחה, ולכן חשוב במיוחד כי התנאים יהיו אופטימלים ונוחים, כאלה שיעניקו לכם שקט נפשי וביטחון. 

למה דווקא טורקיה? לא רק בגלל המקצועיות והמחירים

אז נכון שתחום השתלת שיער בטורקיה הוא התחום המוביל ביותר בעולם, וידוע שטובי המומחים בתחום נמצאים בטורקיה, אבל נוסף על המקצועיות, המחירים האטרקטיביים, והאפשרות לחופשה מדהימה, יש עוד סיבה אחת בולטת שמובילה אלפי ישראלים להשתלת שיער בטורקיה מדי שנה: המרחק הקצר. בחלק מהמקרים, על אף שמדינה מסויימת תהיה ידועה בתור מומחית בתחום מסוים, לא הרבה אנשים ירוצו להגיע אליה על מנת לקבל את הטיפול בה, משיקולים כמו מרחק.

כשמדברים על טורקיה, מדברים על מדינה שעל מנת להגיע אליה נצטרך להקדיש בסך הכל כשעתיים לכל צד, ובינינו – מדובר על זמן הרבה יותר קצר מלנסוע מצפון הארץ לדרום הארץ, אז למה לא בעצם?

למה השתלת שיער בטורקיה מסייעת?

קיימים לא מעט יתרונות שמתחבאים מאחורי השתלת שיער בטורקיה, יתרונות שלא רק טמונים בעצם השתלת השיער באופן ישיר, אלא גם בתחושה הנפשית שנלווית למטופל. מטופלים רבים שסובלים מהתקרחות, ידועים בתור אנשים שמסתובבים עם כמויות קטנות מאוד של ביטחון עצמי. ההתקרחות היא מקור לבושה עבורם, והיא גורמת להם להרגיש מאוד לא בנוח בסביבת אנשים, בדייטים ובסיטואציות חברתיות אחרות רבות.

השתלת שיער בטורקיה הופכת את כל אלו לבעיות היסטוריות שאין להן כל זכר. השתלת שיער בטורקיה מגבירה את הביטחון העצמי, ויכולה לגרום לאותם גברים לצאת בביטחון שיא מהבית, כשהם מרגישים שהם נראים טוב, ומרגישים מעולה עם עצמם.

השתלת שיער בטורקיה – לא מדובר על כאבים גדולים, ולכן הטיפול הזה פופולרי כל כך

טיפולי השתלת שיער בטורקיה הפכו יותר ויותר נפוצים עם השנים, כיוון שהם הוכיחו את עצמם בתור טיפולים שהם גם יעילים מצד אחד, וגם לא מביאים איתם סיכונים רבים. להבדיל מטיפולים רפואיים אסתטיים אחרים, אשר טומנים בחובם לא מעט תופעות לוואי, כאבים, זמן החלמה ממושך, הימנעות מעבודה מאומצת או מפעילות גופנית ועוד, טיפולי השתלת שיער בטורקיה ממש לא מתאפיינים בכל הבלאגן הזה.

גברים רבים אשר סובלים מחששות ופחדים סביב הנושא, מוצאים את עצמם נוסעים להשתלת שיער בטורקיה שלווים ורגועים, מתוך ידיעה שלא צפויים להם כל מיני סיבוכים כאלו ואחרים בהמשך. עם כל אלו, אין ספק שהשתלת שיער בטורקיה היא האלטרנטיבה המועדפת על אלפי גברים גם בישראל וגם במדינות אחרות.

השתלת שיער בטורקיה – לא רק הישראלים הם חובבי הז'אנר

תופעת ההתקרחות ממש לא מאפיינת רק את הגברים הישראלים, והשמועה על השתלת שיער בטורקיה היא שמועה שהתפשטה לא רק אצלנו, אלא גם במדינות נוספות ברחבי אירופה והעולם בכלל. טורקיה נהנית משגשוג אמיתי ובולט בתחום השתלת שיער, ואין ספק שלגברים הישראלים יש יד בדבר.

השתלת שיער בטורקיה – כמה שיותר מוקדם, ככה יותר טוב

במקום לסבול מבעיות כמו ביטחון עצמי נמוך כמו שציינו קודם לכן, כדאי להקדים ולבצע השתלת שיער בטורקיה, לפני שהדבר הופך לכדור שלג אחד גדול ובלתי ניתן לעצירה. לא מעט גברים מזהים את הליכי ההתקרחות שלהם כבר בגילאים צעירים כמו גילאי העשרים, אך נמנעים מלבצע השתלת שיער בטורקיה ממגוון סיבות שונות כמו פחד או תקווה שמשהו ישתנה בהמשך. ניתן להגיד בפה מלא שנושא ההתקרחות הוא לא נושא שמשתנה מעצמו, ולכן השתלת שיער בטורקיה היא לא דבר שכדאי להתמהמה איתו.

השתלת שיער בטורקיה היא הפתרון האולטימטיבי הן בגילאים צעירים ובוודאי שגם בגילאים מבוגרים יותר, ומי שמזהה את ההתקרחות בשלב מוקדם, מוזמן לסגור לעצמו השתלת שיער בטורקיה שתוכל לסייע לו להיפטר ממנה כמה שיותר מהר. ככל שצעירים יותר, כך הגוף גמיש יותר בפני שינויים ומקבל אותם בצורה טובה וטבעית יותר, וכך גם אין כל צורך להיגרר עם בעיות ביטחון עצמי לאורך שנים ארוכות. אז קדימה, אתם עוד כאן? סגרו לעצמכם השתלת שיער בטורקיה ותוכלו להתחיל את החיים החדשים שלכם!

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!