טיפולים מומלצים לשימור השיער

טיפולים מומלצים לשימור השיער

זמן קריאה משוער: 4 דקות
בחור מקבל זריקה לקרקפת הראש

גברים ונשים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים מדי יום עם הליך של התקרחות. ההתקרחות ניכרת לעין בצורה מובהקת, שכן מדי יום ניתן לראות איך עוד שכבות של שיער הולכות ונושרות מהקרקפת, ומותירות את הגבר או האישה עם חלקים "עירומים" וחשופים של קרחת. השיער שלנו לוקח חלק חשוב בנראות החיצונית שלנו, ועל כן התקרחות מהסוג הזה צריכה בהחלט לקבל את היחס הראוי לה. היום תוכלו למצוא, בין אופציות שונות של השתלת שיער, גם טיפולים לשימור שיער שיוכלו לשמור על השיער שלכם שופע ומהמם, אז בואו נראה איך בדיוק אתם יכולים לעשות את זה.

טיפולים לשימור שיער – למה צריך אותם בכלל?

עוד לפני שנבין מהן האפשרויות שעומדות בפניכם, חשוב להבין מדוע טיפולים לשימור שיער הם כל כך חשובים. שיער הראש שלנו מהווה אחד מהאיזורים המרכזיים והבולטים ביותר בגוף שלנו. עם השיער שלנו אנחנו יכולים לבצע מגוון רחב של תסרוקות, לעצב אותו באמצעות קרמים, ג'ל, ספריי ייצוב ותכשירים נוספים, ולנפנף בו לכל עבר בזמן שאנחנו יוצאים למפגשים חשובים. השיער שלנו הוא הרבה פעמים הכוח שלנו, ממש כמו שמשון מסיפורי התנ"ך, למי מכם שזוכר.

ברגע שהשיער שלנו נפגע, חלק גדול מהביטחון העצמי שלנו נפגע גם הוא. לא מדובר כאן רק על בעיה אסתטית וחיצונית, אלא בעיה שמחלחלת הרבה יותר לעומק, ומגיעה למקומות הכי נסתרים בנפש. מכאן, אתם עלולים להתמודד עם התדרדרות מובהקת, של חוסר רצון לצאת למפגשים חברתיים, של חשש מפני ראיונות עבודה או ממעמדות אחרים. לפיכך, טיפולים לשימור שיער הם פתרון שלא רק עונה על הבעיה החיצונית, אלא בהכרח גם על הבעיה הפנימית שנוצרת בעקבות ההתקרחות.

מהם טיפולים לשימור שיער?

טיפולים לשימור שיער הם טיפולים שבאים במטרה למנוע מכל עניין ההתקרחות מלהתקיים בפועל. להבדיל מטיפולי השתלת שיער, שבאים בדיעבד להליך ההתקרחות שכבר קורה במלוא העוצמה, טיפולים לשימור שיער באים במטרה לשמר את הקיים, ולהעצים אותו.

טיפולים לשימור שיער מתבססים, למעשה, על השיער הקיים של הגבר או האישה – המטופלים. מדובר על מטופלים שיש להם זקיקי שיער שמהם אכן צומח השיער, אך קצב הצמיחה שלו ודרך הצמיחה שלו הם איטיים ולא יעילים. טיפולים לשימור שיער הופכים את השיער הצומח לשיער שמצליח לצמוח בקצב טוב ובצורה יפה, ולאפשר למטופלים להנות משיער שופע ומספק.

טיפולים לשימור שיער – איך זה עובד בפועל?

טיפולים לשימור שיער ידועים גם בשמם המקצועי PRP – PRGF. הטיפול מבוסס על טכנולוגיות מתקדמות ביותר, שאחראיות על התחדשות רקמות שונות שקשורות בשיער, בעצמות ובעור. במסגרת טיפולים לשימור שיער נעשה הליך של שימוש בפלזמות עשירות בטסיות דם שנמצאות בגוף של המטופלים, והזרקתן באיזור הקרקפת.

ברגע שהפלזמות מוזרקות אל תוך הקרקפת, הן מתחילות לעודד את הרקמות לעבודה מאומצת ואינטנסיבית יותר, ובהתאם להצמיח את השיער כהלכה. מדובר על שיטה שהיא לא רק יעילה, אלא גם בטוחה ונטולת סיכונים מסוגים שונים.

דברים שחשוב להכיר לקראת טיפולים לשימור שיער

טיפולים לשימור שיער היום הם איכותיים ביותר, מקצועיים מאוד והכי חשוב – הם מובילים לתוצאות נפלאות. חשוב להבין שאל ההליך כדאי להגיע עם סבלנות גדולה, משום שצמיחת השיער המחודשת, לאחר הזרקת הפלזמות, יכולה להיות איטית.

כמו כן, לאחר ההזרקות של הפלזמות לקרקפת המטופלים עלולים לחוש בכאבים, ובחוסר יכולת לבצע פעולות מסוימות עם הראש, פעולות כמו חפיפה, שכיבה טבעית על הכרית בזמן השינה ועוד.

טיפולים לשימור שיער – בארץ או בחוץ לארץ?

ניתן היום להבחין בכך שטיפולים לשימור שיער מתבצעים בכל מיני מוקדים, גם במדינת ישראל אך גם מחוצה לה, במדינות כמו טורקיה, יוון, גיאורגיה ועוד. רבים שואלים באיזה מן המקומות הכי מומלץ לבצע טיפולים לשימור שיער, וחשוב לעמוד על ההבדלים בין המקומות השונים.

נתחיל מלדבר על הפאן המקצועי. הקליניקות במדינת ישראל הולכות ומסגלות לעצמן הרבה יותר כלים וידע עם השנים, והיום הן עומדות בתור פתרון סופר מקצועי הן לטיפולים לשימור שיער והן להשתלות שיער. לעומת זאת, מקומות כמו טורקיה למשל, נחשבים ללא פחות מאשפים בתחום השתלות השיער וטיפולים לשימור שיער, ועל כן המקצועיות שלהם נתפסת, במרבית מהמקרים, כרבה יותר. בהמשך לכך, גם התוצאות של טיפולים לשימור שיער הן נפלאות בשני המקרים – גם בארץ וגם במדינות שמחוצה לה.

מחירי טיפולים לשימור שיער – בארץ לעומת חוץ לארץ

כשמדברים על מחירים של טיפולים לשימור שיער, כבר מתחילים להבחין בהבדלים גדולים ומשמעותיים בין מה שקורה בארץ לעומת מה שקורה בחוץ לארץ. כשאנחנו מדברים על הארץ, אנחנו מדברים על מחירי טיפולים לשימור שיער שיכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים, רק בעבור הטיפול ולפעמים גם בעבור חומרים נלווים שהמטופלים מקבלים להמשך טיפול ביתי. לעומת זאת, טיפולים לשימור שיער שמתבצעים בחוץ לארץ מביאים איתם מחירים שיכולים להגיע גם הם לעשרות אלפי שקלים, אולם הם מכסים חלקים גדולים יותר בעניין, ולמה בעצם אנחנו מתכוונים כאן?

אם ניקח את הסכום שנגבה בארץ ישראל עבור טיפולים לשימור שיער ונשתמש בו לטיפולים לשימור שיער בחוץ לארץ, נגלה שהוא מספיק גם לטיסות, גם להעברות משדה התעופה לבית המלון ובחזרה, גם ללינה בבית המלון, וגם לטיפולים עצמם. למעשה, מדובר כאן על דיל הרבה יותר משתלם, שרבים מעדיפים לבחור בו. לעומת זאת, אנשים רבים מעדיפים לבחור בקריטריון הנוחות, כלומר לשלם את המחיר הגבוה ולהישאר בארץ.

איך בוחרים באיזו קליניקה לבצע טיפולים לשימור שיער?

בין אם תבחרו לבצע טיפולים לשימור שיער בארץ ובין אם בחוץ לארץ, חשוב שתבחרו את הקליניקה שבה תבצעו את הטיפולים בצורה מדויקת ויסודית. בחירה לא טובה בקליניקה שאינה מספיק מקצועית לביצוע טיפולים לשימור שיער, היא בחירה שעלולה לעלות לכם ביוקר, הן מבחינת התוצאות, הן מבחינת המחיר והן מבחינת ההליך עצמו.

על מנת שתוכלו לבחור בצורה מדויקת, חשוב שתקפידו על הקריטריונים הבאים:

1. ניסיון בשוק טיפולים לשימור שיער – קליניקה שיש לה ניסיון רב שנים, היא קליניקה שיכולה לספר לכם על ההצלחות שלה, להציג בפניכם את כל האפשרויות שהיא הציעה לאורך השנים ועד היום ועוד.

2. מקצועיות – את המקצועיות של הקליניקה ניתן לבחון כבר מהרגע הראשון. השיחה שלכם עם נציגי השירות יכולה להעיד על היעדר מקצועיות או על מקצועיות רבה של הקליניקה, שכן תוכלו לשמוע מנציגי השירות על מושגים חדשים, פירוט על הטיפולים הקיימים וכו'.

3. המלצות – אנשים קרובים יכולים להמליץ לכם על קליניקה שהיה להם ניסיון טוב איתה, אך תוכלו למצוא המלצות נוספות גם ברחבי הרשת – באתר האינטרנט של הקליניקה, בעמודים העסקיים ברשתות החברתיות של הקליניקה ועוד. ככל שתאספו המלצות טובות יותר, כך תוכלו לדעת שאתם עושים כאן בחירה נכונה.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!