איזה מפורסמים עשו הזרקות?

איזה מפורסמים עשו הזרקות?

זמן קריאה משוער: 2 דקות
בחורה נוגעת לעצמה בשפה של הפה

האם גם מפורסמים עושים הזרקות?

הזרקות התפרסמו, הרבה בזכות אותם מפורסמים אשר החליטו כי הם רוצים לשמור על גופם צעיר ורענן. אילו מפורסמים בתעשייה הישראלית עשו הזרקות ואילו מפורסמים בתעשייה הבינלאומית עשו הזרקות?

להלן כל הפרטים:

נעמה קסרי

נעמה קסרי, מנהלת מכון יופי עם מגוון רחב של טיפולים אסתטיים ומשתתפת תכנית הטלוויזיה הפופלארית הישרדות לא מסתירה את העובדה שהיא עושה הזרקות.

מירי בוהדנה

מירי בוהדנה, הינה שחקנית, דוגמנית ומנחה של מספר תכניות טלוויזיה בישראל. בוהדנה מוכרת מאוד בזכות הקריירה שלה בתעשיית הדוגמנות, השתתפות בסרט אסקימו לימון וכן השתתפותה בתכנית הטלוויזיה "משחקי השף".

בוהדנה שיתפה באחד מראיונות הטלוויזיה כי היא בוחרת לבצע הזרקות באזור המצח.

חיים אתגר

אולי זה יפתיע אתכם אך גם חיים אתגר ציין ודיבר על הזרקות.

חיים אתגר, המוכר מאוד ככתב לתכניות הטלוויזיה השונות, כמנחה של התכנית "הכל אישי" וכמגיש התכנית "המתחזים" ציין כי הוא עבר הזרקות.

קורטני קוקס

אם תסתכלו עליה כנראה שלא תאמינו כשהיא תספר לכם מה הגיל שלה. קורטני ששיחקה והתפרסמה בזכות הסדרה "חברים" היא כבר מזמן מעל גיל 50. לקורטני אין בעיה לספר כי היא עושה הזרקות באופן קבוע ורגיל.  על פי הגישה שלה, על מנת להמנע מקמטים יש או צורך בגנטיקה טובה או עזרה ושימוש בטיפולים חיצוניים.

מדונה

מדונה, הזמרת המוכרת שכובשת את העולם, נראת בכל שנה צעירה יותר ויותר. אחד הסיבות העיקריות לכך, מעבר לספורט ואורח החיים שלה הם ההזרקות שהיא עושה. מדונה אשר חיה לפי המשפט "you are a material girl and live in a material world" עושה לא מעט על מנת לשמור על היופי שלה.

אנג'ליה ג'ולי

כוכבת ההוליווד הנודעת, אנג'לינה ג'ולי, אשר שיחקה במאות סרטים מצליחים הבינה כי עליה להתמודד עם הלחץ והעשייה היומיומית שלה בתעשיית הקולנוע. אנג'לינה הינה אישה נאה אשר כיכבה במגזינים ובפרסומות, וגם היא עושה שימוש בהזרקות על מנת לשמור על החיוך שלה צעיר.

מפורסמים אלו ורבים אחרים בחרו בהזרקות כאמצעי יעיל לשמירה על גוף צעיר ונאה.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!