הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר

זמן קריאה משוער: 5 דקות
בחורה מקבלת טיפול להסרת שיער בלייזר ברגליים

אם בעבר חשבנו שהסרת שיער היא פעולה מסובכת שמביאה איתה תוצאות לטווח הקצר בלבד, הרי שהיום הסרת שיער בלייזר מוכיחה לנו בדיוק את ההיפך. הסרת שיער בלייזר משמשת עשרות אלפי אנשים מדי שנה, לכדי הגעה למראה המושלם והשלם שלהם עם עצמם. ככל שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת יותר עם השנים, כך גם הסרת שיער בלייזר הולכת והופכת נוחה יותר, נעימה יותר ונגישה ליותר ויותר אנשים, שבעבר רק יכלו לחלום עליה.

לרבים מאיתנו, יש שערות במקומות שלא היינו מעוניינים בהם. על כן, נשים וגברים ברחבי הארץ והעולם בוחרים בהסרת שיער בלייזר, על מנת להעניק לגופם מראה חלק ואלגנטי לצד נוחות וטיפוח.
במידה ואתם מעוניינים בהסרת שיער בלייזר, במאמר שלפניכם תמצאו הסבר מפורט על הטיפול בלייזר:
למי זה מתאים? לאילו אזורים? וטיפים שחובה לדעת לפני הטיפול.

מידע כללי על הסרת שיער בלייזר

הטיפול באמצעות לייזר מתבצע על ידי מכשיר מיוחד אשר פולט קרני לייזר. אותן קרני לייזר מאתרות את השערה בזכות זיהוי של הפיגמנט הכהה בהשוואה לעור הגוף שלנו, מחממות את השערות והורסות את זקיק השערה. 

למי מיועד הסרת שיער בלייזר?

באופן כללי, הן נשים והן גברים יכולים לבצע טיפול הסרת בלייזר. ועם זאת, על מנת לוודא שהטיפול ומכשיר הסרת השיער אשר בשימוש המרפאה, אכן מתאים לתכונות העור והשיער שלכם.
באופן אידיאלי, קרני הלייזר יעילות במיוחד עבור אנשים בעלי עור בהיר וכן שיער בצבע כהה.
הסיבה לכך, היא הדרך בה מכשיר הלייזר פועל.
חשוב לציין, שבזכות הטכנולוגיות אשר מצויות בידינו, גם אנשים בעלי עור כהה יכולים להנות מטיפול איכותי ויעיל.

במידה ושיערכם בצבע אדמוני, בלונדיני או לבן כנראה שהטיפול בלייזר לא יתאים לכם – ועם זאת, מומלץ להתייעץ ולשאול רופא, שכן עשויות להיות אפשרויות נוספות. 

הסרת שיער בלייזר לנשים:

נשים רבות בוחרות להסיר שיער מאזור השפתיים, השחי, הגב, אזור המפשאות, הרגליים, הידיים, כפות הרגליים והידיים והירכיים.

הסרת שיער בלייזר לגברים:

גברים רבים בוחרים להסיר שיער באזורי הפנים, העורף, בית החזה, הגב העליון והתחתון, הידיים והרגליים וכן כפות הידיים והרגליים.

הסרת שיער בלייזר – עם מי אנחנו מתמודדים כאן בעצם?

כדי להבין את המשמעות של הסרת שיער בלייזר, כדאי להבין רגע את הרקע של השיערות שצומחות לכם על הגוף. השיער שלנו הוא חומר שמדמה מעין חוטים דקיקים, חלקם בהירים יותר וחלקם כהים יותר, ובהתאם הם בולטים יותר או פחות על גבי הגוף שלנו. מלבד אנשים עם בעיות רפואיות כאלו ואחרות, כל אחד ואחת מאיתנו מתמודדים עם צמיחת שיער באיזורים שונים, חלקם בולטים יותר וחשופים יותר וחלקם אינטימיים יותר. בעבר השיטות היחידות להסרת שיער היו באמצעות מריטה, גילוח או בעזרת שעווה, אולם היום הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות המובילות ביותר בתחום הזה.

למעשה, כל שערה עוברת שלושה גלגולים שונים. הגלגול הראשון הוא הגלגול שבו השערה מתחילה לצמוח. כמעט כל שערה מגיעה עם אורך מקסימלי טבעי שאליו היא יכולה להגיע, ולכן גלגול הצמיחה מתפרש על פני כמה חודשים, עד שהשערה מגיעה לאורכה המקסימלי. לאחר מכן, מגיע גלגול המנוחה, שבו השערה נשארת במצבה הסטטי ואינה מבצעת פעולות כמו נשירה או גדילה נוספת. לבסוף, מגיע הגלגול האחרון – גלגול הנשירה, שבו השערה מתנתקת מזקיק השיער ומוסרת מן הגוף.

הסרת שיער בלייזר – אז איך בדיוק היא עוזרת?

במהלך טיפולי הסרת שיער בלייזר, המטרה היא להגיע לכדי מצב שהשערה אפילו לא מתחילה את גלגולה הראשון – גלגול הצמיחה. באופן הזה, יכולים המטופלים להנות מעצירת צמיחת השיערות שלהם: בטיפולי הסרת שיער בלייזר בודדים לזמן קצר, ואילו בטיפולי הסרת שיער בלייזר מלאים לזמן ארוך וממושך ביותר.

הסרת שיער בלייזר – כמה טיפולים צריך בשיבל להגיע לתוצאות מעולות?

הסרת שיער בלייזר היא טיפול אשר משתנה בין מטופל למטופל. כל מטופל מביא איתו מאפיינים שונים, ולכן יש מטופלים שיוכלו להנות מטיפולי הסרת שיער בלייזר קצרים יותר, ואילו מטופלים שיאלצו להמתין לאורך זמן ארוך יותר של טיפולי הסרת שיער בלייזר. יש שני גורמים עיקריים שמשפיעים על אורכם של טיפולי הסרת שיער בלייזר: צבע השיער של המטופל, וכן צבע עורו.

בכל הנוגע לצבע השיער, ניתן להבחין בין שערות כהות יותר לבין שערות בהירות יותר. ברגע שהשערות הן בצבע כהה יותר, ניתן להסיק שיש בהן כמות גדולה יותר של מלנין, שמאפשר בליעת חום חזקה ואינטנסיבית יותר. מהסיבה הזו בדיוק, מטופלים בעלי שיער כהה יותר יוכלו להסתפק בטיפולים מעטים יותר של הסרת שיער בלייזר, ואילו גם ההיפך הו אהנכון, שכן מטופלים בעלי שיער בהיר יותר יאלצו לעבור כמות גדולה יותר של טיפולי הסרת שיער בלייזר.

ומה באשר לצבע העור של המטופל?

צבע העור של המטופל גם הוא בעל משמעות בקביעה לגבי אורכם של טיפולי הסרת שיער בלייזר. צבע עור כהה יותר מצביע על כמות מלנין גבוהה יותר, ולכן השערה לא תהיה היחידה שקולטת את קרן הלייזר, אלא גם העור עצמו. באופן הזה עלולים להיווצר מצבים של צלקות או כוויות, דבר שמאוד לא רצוי או מומלץ לאף מטופל. על מנת להגיע בכל אופן לתוצאות יעילות, מטופלים בעלי צבע עור כהה יותר יאלצו לפרוש את טיפולי הסרת שיער בלייזר שלהם על פני יותר זמן.

גורם נוסף שישפיע על כמות הטיפולים של הסרת שיער בלייזר – האיזור שממנו תרצו להסיר שיער

קיימים כל מיני איזורים בגוף שמהם המטופלים ישמחו להסיר את שיערותיהם. מרבית הטיפולים נעשים על איזורים כמו הרגליים, המפשעות, בית השחי, ידיים, בית החזה, גב ועוד. כל אחד מהאיזורים הללו יביא איתו זמני טיפול שונים, כאשר חלקם יוכלו להסתפק בכמה טיפולים בודדים להסרת שיער בלייזר, ואילו חלקם יתפרשו על פני זמן נוסף.

הסרת שיער בלייזר – האם קיימת רק שיטה אחת לביצוע הטיפולים?

אם בעבר הסרת שיער בלייזר היתה עניין אחיד שמביא איתו בדיוק את אותו הטיפול לאנשים השונים, הרי שהיום הסרת שיער בלייזר היא תחום מתפתח ביותר, שמביא איתו אין ספור אפשרויות שונות למטופלים השונים. היום טיפולי הסרת שיער בלייזר מותאמים באופן אישי לכל מטופל ומטופל, בהתאם למאפיינים האישיים שלו. קיימים כמה וכמה מכשירי לייזר שונים, שכל אחד מביא איתו טכנולוגיות אחרות, עוצמות אחרות, מהירות הפעלה אחרת ועוד.

מה שברור היום הוא שטיפולי הסרת שיער בלייזר הם יעילים ביותר, והם עוד הולכים ומתפתחים למגוון כיוונים שהופכים אותם ליותר ויותר אפקטיביים מרגע לרגע.

יש אנשים שאינם יכולים לגשת לטיפולי הסרת שיער בלייזר?

כל תחום, במיוחד בעולם הרפואה, הטיפוח, האסתטיקה והיופי, מביא איתו כל מיני סייגים. כאשר מדברים על טיפולי הסרת שיער בלייזר, מדברים על כל מיני אוכלוסיות שעבורן טיפולי הסרת שיער בלייזר הם ממש לא מומלצים.

בין היתר, ניתן למצוא באוכלוסיות האלו אנשים שמביאים איתם צבע עור כהה מדי, אנשים בעלי שיער בגוון בהיר באופן קיצוני, נשים בהריון נדרשות גם הן להימנע מטיפולי הסרת שיער בלייזר, כמו גם נשים שנמצאות בשלבי ההנקה, אנשים שסובלים מבעיות עור שונות, אוכלוסיית חולי האסטמה שנוטלים סטרואידים לאיזון, אנשים שסובלים ממחלת הזאבת, וכן אנשים שמתמודדים עם אקנה ונוטלים את תרופת הראקוטן.

ויש עוד כמה דברים שכדאי לדעת על טיפולי הסרת שיער בלייזר

בנוסף לאוכולוסיות שציינו, יש גם כל מיני תנאים שחלים על האוכלוסיות שאכן יכולות לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר, תנאים שמגבילים את משך וזמני הטיפול שלהן. למשל, נשים שנמצאות בזמן הווסת שלהן מתבקשות להימנע מטיפולי הסרת שיער בלייזר, שכן הווסת מביאה איתה סף כאב נמוך יותר ורגישות גדולה יותר לטיפולים. כמו כן, עמידה בתנאים כמו גילוח השיער בצמוד לזמן טיפולי הסרת שיער בלייזר, או הימנעות מהסרת שיער בשיטות של שעווה, לדוגמה, גם הן תנאים שכדאי לעמוד בהם על מנת שטיפולי הסרת שיער בלייזר יוכלו להסתיים בהצלחה.

איך אפשר לבחור בחכמה את מי שיעשה לי טיפולי הסרת שיער בלייזר?

היות והתחום הזה גדול וענף כל כך היום, נשאלת השאלה כיצד אפשר לבחור בין כל האפשרויות לבעלי המקצוע שיוכלו לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר בהצלחה מקסימלית. קיימים כמה וכמה פרמטרים שיוכלו לסייע לכם בבחירה, וביניהם קבלת המלצות, בדיקת מקצועיות וקבלת אסמכתאות להכשרתו של איש המקצוע, וכמובן הצעת מחיר הוגנת שמשקפת את הטיפולים שאותם אתם עומדים לעבור.

ואם כבר מחירים – כמה עולה הסרת שיער בלייזר?

המחיר של הסרת שיער בלייזר הוא מחיר שעשוי להשתנות בהתאם לאיזור שבו יש לבצע את הטיפול, כמו גם בהתאם לאורך הטיפול, כמות הטיפולים, המרפאה שבה תבחרו לביצוע הטיפולים ועוד. על מנת שתוכלו לקבל סדר גודל כללי כלפי המחירים של הסרת שיער בלייזר, החלטנו לרכז לכם כאן בטבלה הבאה כמה מחירים לדוגמה שתוכלו להתרשם מהם:

סוג טיפול הסרת שיער בלייזרמחיר עבור טיפול בודדמחיר עבור טיפול שהוא חלק מסדרת טיפולים נרחבת
רגל עליונה – ירךבין 350-400 ש"חבין 250-300 ש"ח
רגל תחתונה – שוקבין 300-400 ש"חבין 200-250 ש"ח
בית שחיבין 100-200 ש"חבין 50-100 ש"ח
בטןבין 250-300 ש"חבין 100-170 ש"ח
מפשעותבין 150-200 ש"חבין 50-100 ש"ח
ידייםבין 220-260 ש"חבין 170-220 ש"ח

*כמות השיער גם היא יכולה להשפיע על המחיר של טיפולי הסרת שיער בלייזר

כמו יתר הגורמים שציינו קודם לכן, גם כמות השיער יכולה להוות גורם שישפיע באופן ישיר על המחיר של טיפולי הסרת שיער בלייזר. נשים, לדוגמה, שמגיעות בדרך כלל עם כמות קטנה יותר של שיער, ישלמו עבור טיפולי הסרת שיער בלייזר מחירים קצת יותר נמוכים מאשר גברים שיעברו את אותם טיפולי הסרת שיער בלייזר, ובאותם איזורים. הגברים, ברוב המקרים, מביאים איתם כמות שערות גדולה יותר, ולכן הטיפולים של הסרת שיער בלייזר צריכים להיות ממושכים יותר וארוכי טווח יותר מאשר אצל הנשים.

לסיכום, הסרת שיער בלייזר היא משתלמת עבורכם על מנת להחזיר לכם את המראה האהוב שלכם, מראה חלק שמגביר לכם את הביטחון העצמי. שיטת הטיפול להסרה הוכחה בעשורים האחרונים כיעילה מאוד לעומת שיטות אחרות להסרת שיער והכי חשוב שהתוצאה שלה נשארת איתכם לתמיד.
בזכות סדרת טיפולים, תוכלו להנות מעור חלק ומטופח, אשר נשאר כך לאורך שנים רבות.

תוכלו למצוא עוד הרבה מידע במגזין בי אסתטיק על מגוון רחב של טיפוליים אסתטיים.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!