חוטים נספגים: איך מטפלים בקמטים בעזרת חוטים?

חוטים נספגים: איך מטפלים בקמטים בעזרת חוטים?

זמן קריאה משוער: 2 דקות
רופא מסרטט את קווי הטיפול על האישה לפני טיפול חוטים

בעידן של היום, נשים וגברים בגילאי ה-40, ה-50 ויותר, כבר לא מתפשרים על מראה מזדקן ונפול. היות ותהליך ההתקמטות הוא טבעי, קיימים היום מגוון של פתרונות המאפשרים התמודדות עם התהליך, ומהווים אלטרנטיבה נהדרת למראה המתבגר. אחד מהפתרונות הללו הוא חוטים נספגים, ועליו נרחיב במאמר הבא.

הצורך בחוטים נספגים

אז למה העור שלנו מתקמט? הגוף שלנו מייצר, באופן טבעי, חלבון שנקרא קולגן. תפקידו של הקלוגן, בין היתר, הוא לדאוג לשמירה על העור שלנו בעל מראה מתוח, גמיש ובוהק. עם ההתבגרות של הגוף, הקלוגן מופרש בקצב איטי יותר, מה שגורם לתחילתה של התקמטות.

היום, באמצעות שלל שיטות של רפואה אסתטית, ניתן לטפל בקמטים, ולהעניק לעור מראה מחודש של בוהק, מתיחה וגמישות.

חוטים נספגים – על השיטת הטיפול

שיטת חוטים נספגים היא אחת השיטות המובילות בתחום, ובה נעזרים על מנת למתוח בחזרה את עור הפנים. השיטה היא פשוטה ביותר, ולא תגזול מכם זמן רב, וכן לא תגרום לכאבים בלתי נסבלים.

חוטים נספגים עשויים מחומר פולידיאקסון, הוא חומר סינטטי וסטרילי. אותם חוטים מוחדרים לעור, לאחר הרדמה מקומית. ההחדרה מתבצעת בעזרת מחט דקה ביותר, והם עוברים תהליך של ספיגה והתמזגות עם העור. החוטים מעניקים לעור מראה מחודש של מתיחה, וכל מה שלכם נשאר לעשות זה להינות מחדש מהעור הנפלא שלכם.

האם מדובר בטיפול מורכב?

בכלל לא. טיפול חוטים נספגים הוא הליך יחסית פשוט, הכולל הרדמה מקומית בלבד, ואורך התאוששות קצר במיוחד. תוכלו לחזור לשגרת חייכם הרגילה ממש לאחר מספר שעות מרגע סיום הטיפול. ייתכנו תופעות לוואי קלות כגון אדמומיות ושטפי דם, אך התחושות יחלפו תוך תקופה קצרה של בין שבוע לשבועיים.

אורך השפעת טיפול חוטים נספגים

אורך השפעת טיפול חוטים נספגים משתנה ממטופל למטופל, בהתאם לקריטריונים כמו אורח חיים, גיל, מצב בריאותי ועוד. אולם, בגדול מדובר על תקופה של בין 8 חודשים לשנה, ולעיתים אפילו קצת יותר.

לסיכום, חוטים נספגים הם הדבר הבא בעולם הטיפולים האסתטיים. אנחנו ממליצים לכם להצטרף למעגל המטופלים המרוצים שלנו, הנהנים מעור פנים מתוח ומחודש.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!