מה זו חומצה היאלורונית ואיך היא תורמת לנו?

מה זו חומצה היאלורונית ואיך היא תורמת לנו?

זמן קריאה משוער: 2 דקות
בחורה יפה נוגעת בשפתייפ שלה

עם השנים, עור פנינו חווה שינויים פיזיולוגיים שונים המקנים לנו מראה מבוגר יותר ויש שגם תופסים זאת כמראה עייף ותשוש יותר. ייתכן מאוד שבעוד שכלפי חוץ עור פנינו מקרין תחושה שכזו, הרי שמבפנים אנחנו עודנו נמרצים וצעירים. לא בכדי, שגברים ונשים כאחד, מעידים לא פעם על תסכול לנוכח השינויים שהם חווים בעור הפנים, וזאת ללא כל אפשרות לשלוט בנעשה. מה הם הגורמים המובילים לשינויים המופיעים על עורנו? וכיצד אנו יכולים להשיב את המראה הצעיר והרענן פעם נוספת? כל מה שרציתם לדעת על חומצה היאלורונית.

תרומתה של החומצה ההיאלורונית

החומצה ההיאלורונית הינה חומצה הנוצרת בגופנו באופן טבעי. בין התפקודים המיוחסים לה, חומצה זו תורמת לשמירת הלחות הטבעית של העור, זו אשר מתפרשת על-ידי מרביתנו כמראה נמרץ, צעיר ורענן. החל מגיל ארבעים, תהליך הייצור של חומצה זו הולך ומאט כשאחד מן התוצרים הוא המראה התשוש המיוחד לאנשים בגילאי אמצע החיים.

החדשות הטובות הן שניתן להשיב את המראה הצעיר והרענן עם חומצה זו. החדשות הטובות אף יותר הן שמדובר בטיפול בעל מאפיינים טבעיים שכן זוהי חומצה המצויה בגופו של אחד ואחת מאתנו.

באילו טיפולים נהוג להשתמש בחומצה היאלורונית?

לאור העובדה שחומצה היאלורונית הינה טבעית לחלוטין ומצויה בגופנו, הרי שנהוג להשתמש בה בשפע של טיפולים לצורך מילוי והעלמת קמטים. בין היתר נהוג להשתמש בחומצה זו לצורך מילוי רמטים בעפעפיים, השבת מראה לסת צעיר ולא נפול, מילוי קמטים באזור הרקות, מילוי שקעים באזור הפה והשפתיים, מילוי קמטים ושקעים באזור הלחיים ועוד.

רופאים רבים המתמחים ברפואה אסתטית, ממליצים על טיפול בחומצה היאלורונית אשר נחשבת לבטוחה לשימוש, בעלת זמינות מידית לטיפול ואיננה מצריכה כל החלמה. התוצאות הן כמעט מידיות ומאפשרות למטופלים ליהנות מעור בריא ועתיר בלחות.

התייעצו עם המומחים של בי אסתטיק

מחפשים רופאים מבוקשים בתחום האסתטיקה הרפואית? בפורטל בי אסתטיק תוכלו למצוא את כל הרופאים המובילים ובנקודות שונות ברחבי הארץ. לקבלת מידע נוסף, השאירו לנו פניה באתר יחד עם סוג הטיפול הרצוי, ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!