כמה עולה הסרת קעקוע

כמה עולה הסרת קעקוע

זמן קריאה משוער: 2 דקות
אישה לפני הליך הסרת קעקע בלייזר

לא פעם אנשים ניגשים לקעקע על עצמם כל מיני צורות, שמות או משפטים. ההחלטה להתקעקע מגיעה לפעמים מתוך מקום אימפולסיבי שלא לוקח כל מיני דברים בחשבון, ועם הגיל, ההתבגרות והשינויים שבחיים אותם אנשים מגיעים להבנה שהם מעוניינים להסיר את הקעקועים הללו. אז כמה עולה הסרת קעקוע בלייזר? יצאנו לבדוק, והתוצאות – לפניכם.

משתנים שישפיעו על המחיר של הסרת קעקוע בלייזר

הסרת קעקוע בלייזר היא אמנם פעולה שתתבצע באותו האופן במקרים השונים, אולם קיימים כמה משתנים שישפיעו על המחיר שלה. בין הקריטריונים שנבחנים לקראת קביעת המחיר של הסרת קעקוע בלייזר, נמצאים קריטריונים כמו גודל הקעקוע, הצורה של הקעקוע, גילו של הקעקוע, הגוון של הקעקוע וגם הציפיה מהטיפול של הסרת קעקוע בלייזר. אז למה אנחנו מתכוונים כאן?

כאשר מדובר על קעקועים קטנים יותר, כך גם המחיר עבור הסרת קעקוע בלייזר יוכל להיות נמוך יותר. ככל שהקעקוע יכיל יותר צבעים וגוונים, כך המחיר של הסרתו יהיה גבוה יותר. כמו כן, במידה והקעקוע "מבוגר" יותר, כלומר שחלפו יותר שנים מאז הליך הקעקוע, כך הוא יצטרך פחות טיפולים לשם הסרתו – ובהתאם המחיר שלו יהיה נמוך יותר. גם כאשר מדברים על הציפיות מהסרת קעקוע בלייזר, המחיר יוכל להשתנות בהתאם – אם מדובר על טשטוש קל המחיר יהיה נמוך יותר, ואילו אם תידרש הסרת קעקוע בלייזר בצורה מלאה – המחיר יהיה גבוה יותר.

הסרת קעקוע בלייזר: בואו נדבר קצת במספרים

אז בואו נקבל קצת טווחי מחירים בצורה מסודרת, ונבין על אילו סדרי גודל של מחירים אנחנו מדברים כאן. חשוב לציין שאלו הם סדרי גודל כלליים בלבד, וכמובן שהמחיר הסופי ייקבע בהתאם לכל מקרה לגופו.

סוג הקעקועהמחיר עבור הסרת קעקוע בלייזר
קעקוע קטןבין 150 ש"ח ל-400 ש"ח לכל טיפול
קעקוע בינוניבין 400 ש"ח ל-750 ש"ח לכל טיפול
קעקוע גדולבין 750 ש"ח ל-1,500 ש"ח לכל טיפול

הסרת קעקוע בלייזר – הכי חשובה המקצועיות

בסופו של דבר, אתם ממש לא מעוניינים לבצע הסרת קעקוע בלייזר אצל אנשי מקצוע חובבנים. גם אם התהליך של הסרת קעקוע בלייזר יגבה מכם סכומי כסף גדולים יותר, עדיף שתבחרו באנשי מקצוע שיודעים בדיוק מה הם עושים, מאשר בחובבנים שעלולים לגרום לכם נזקים בלתי הפיכים.

על מנת להגיע לכדי הסרת קעקוע בלייזר לא פחות ממושלמת, וודאו שאתם מבצעים את כל הבדיקות ומקבלים את כל ההמלצות על המקום הנבחר.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!