קמטים ומילוי שקעי עיניים

קמטים ומילוי שקעי עיניים

אין ספק כי שקעים מתחת לעיניים יכולים לגרום למראה עייף, מבוגר יותר ופחות מרשים. העיניים הן החלק המרכזי והבולט ביותר אצל כל אדם, ולכן היום לא מעט אנשים, גברים ונשים, בוחרים לבצע מילוי שקעי עיניים בכדי להעניק לעצמם מראה פנים מרשים, צעיר ומעוצב יותר.

בכדי למלא את השקעים באזור העיניים משתמשים בחומצה ייעודית אשר מתאימה במיוחד לאזור הרגיש הזה. השיטה מאפשרת חזרה מיידית ומלאה לשגרה, והתוצאה ניכרת לעין מיד.

כמובן, במיוחד בשל העובדה שמדובר באזור רגיש, אתם חייבים לפנות לטיפול מסוג זה רק במרפאות מוסמכות, מקצועיות ובעלות ניסיון.

למי מתאים טיפול מילוי שקעי עיניים?

טיפול לצורך מילוי שקעי עיניים יכול להתאים לכל מי שסובל מעיניים שקועות, נפיחות מתחת לעיניים, סימני עייפות ונפילה של העור ועוד. ניתן לבצע את הטיפול גם מתחת לגיל 18, אך קטינים חייבים כמובן באישור הורים.

כיצד מבוצע הטיפול?

מילוי שקעי עיניים מבוצע באמצעות הזרקה של חומר מילוי טבעי אשר שומר על מרקם רך ומתמזג עם רקמות אזור העין בצורה מושלמת. מדובר בחומר זמני ולכן יש לחזור על הטיפול אחת לתקופה (לרוב התוצאה תחזיק מעמד כשנה, ולעיתים אף יותר, זה תלוי בגיל המטופל, מצב בריאותי ועוד גורמים נוספים).

ההזרקה עצמה אינה כואבת, אך למטופלים רגישים ניתן להזריק קודם לכן חומר אלחוש מקומי על מנת להקל על ההזרקה. הטיפול עצמו אורך בין 20-30 דקות ולאחריו ניתן לחזור לשגרת פעילות רגילה לחלוטין.

האם יש סיכונים?

כאשר מבצעים את הטיפול במרפאה מקצועית, עם רופא מומחה וחומרים בטוחים, הסיכונים הם מינימליים. רוב תופעות הלוואי לאחר הטיפול קשורות להזרקה עצמה ולא לטיפול – שטפי דם באזור ההזרקה, אדמומיות או נפיחות, והתופעות הללו חולפות בתוך זמן קצר.

לעומת זאת טיפול לא מקצועי יכול לגרום לסיכונים קשים כמו בצקות, פגיעה בעין ועוד, ולכן חשוב לבדוק היטב את המקום בו אתם בוחרים לבצע את הטיפול.

חושבים על מילוי שקעי עיניים ?

רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים בטובים ביותר? השאירו עכשיו את הפרטים שלכם באתר ותקבלו הצעה ממרפאה מובילה ומומחית בתחום באזור המגורים שלכם!

בחור מקמט את המצח שלו בעזרת שתי ידיו
קמטים ומילוי שקעי עיניים

ד"ר חן חג'בי: "אין סיבה להיכנע לסימני ההזדקנות המוקדמים – אפשר לטפל בהם"

שקעים מתחת לעיניים? הכירו את הטיפול בחומצה היאלורונית בסביבות גיל 28-30 סימני ההזדקנות מתחילים להראות את אותותיהם על פנינו. הסימן הראשון הוא שקעים מתחת לעיניים,

קרא עוד »
בחורה מקבלת זריקה באיזור הלחי
קמטים ומילוי שקעי עיניים

מילוי שקעי עיניים: טווח המחירים בישראל

עיניים שקועות מעניקה לרבים מאיתנו מראה מבוגר ועייף שאין אנו מעוניינים בו. בזכות מגוון טיפולים למילוי שקעי עיניים, ניתן למצוא פתרון לטווח הקצר, לטווח הבינוני

קרא עוד »
אישה עם חולצה כחולה מחייכת
קמטים ומילוי שקעי עיניים

מילוי שקעי עיניים: למי זה מתאים?

שקעי עיניים הן אחת מתופעות האסתטיקה הנפוצות ביותר, שמעסיקות מדי שנה אלפי ישראלים. לתופעה זו פתרונות מגוונים ורבים, ועם זאת, חשוב טרם בחירת טיפול כלשהו

קרא עוד »
מגזין בי אסתטיק
הבית האינטרנטי שלכם לכל הקשור
לכלל טיפולי האסתטיקה בישראל.
מגזין מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש.
הצטרפו למאות מטופלים מרוצים שזכו לטיפול אסתטי אצל הרופאים שלנו במחירים מיוחדים.
פגישת ייעוץ/שיחת ייעוץ *ללא עלות*
דברו עם מומחה:
עקבו אחרינו בפייסבוק
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!