מילוי שקעי עיניים: כל הדברים שחשוב לדעת על ההליך

מילוי שקעי עיניים: כל הדברים שחשוב לדעת על ההליך

זמן קריאה משוער: 2 דקות
עין שמאל של אישה מאופרת

כאשר אנחנו צעירים ורעננים, העור שלנו מתוח, ובעל מראה נפלא, זוהר ובריא. עם התקדמות החיים והתבגרות הגוף שלנו, אנחנו מוצאים את עצמנו משתנים אל מול העיניים שלנו. חלקים שהכרנו בתור יפים ומתוחים, נראים לפתע מדולדלים, ומתקבלת אצלנו התחושה שהאיברים שלנו כבר לא שייכים לנו. היום, קיימות שיטות רבות להתמודדות עם התופעה, ובמאמר זה נפרט על מילוי שקעי עיניים.

"העיניים הן ראי הנפש" כך אמר סטיב ג'ובס בזמנו

העיניים שלנו וסביבתן יכולות לשדר הרבה יותר ממה שאנחנו מדמיינים, ושקעי העיניים בפרט. עם הזמן, העור שמתחת לעיניים מתחיל לצנוח, מה שמקנה מראה מדוכא, חולה ועייף. אגב, אנשים רבים נולדים עם שקעי עיניים, או חולים במחלות מסויימות שגורמות לשקעים להיווצר. על מנת להתמודד עם מצבו החדש של העור, אפשר וכדאי לבצע הליך של מילוי שקעי עיניים.

מילוי שקעי עיניים – הסבר

מילוי שקעי עיניים נעשה דרך הזרקת חומצה היאלורונית. החומצה המוזרקת מסייעת למתיחת העור, וכן מתמודדת עם תופעת העיגולים השחורים, אותה רובנו מכירים היטב ממצבי עייפות או חולי קיצוניים, שלנו או של סביבתנו.

הליך מילוי שקעי עיניים

הליך מילוי שקעי עיניים הוא הליך זריז ביותר, ועשוי לקחת כ-20 דקות בלבד. יתרון בולט הוא שהחומצה ההיאלורונית מכילה חומר הרדמה, מה שהופך את הליך מילוי שקעי העיניים לפשוט אפילו יותר, היות והוא לא מצריך הרדמה מקדימה.

ההליך הקצר מביא איתו תוצאות מיידיות, שניכרות מיד בסיום הטיפול. ייתכן ויופיעו תופעות לוואי קלות, כמו שטפי דם קלים, נפיחות ואדמומיות, אך הם עשויים לחלוף בתור ימים בודדים בלבד.

מילוי שקעי עיניים – דברים שחשוב לדעת

את הליך מילוי שקעי העיניים יש לבצע אך ורק מול רופא פלסטיקאי מוכשר ומנוסה, זאת על מנת להבטיח שקט נפשי, וכמובן כדי לקבל תוצאות מושלמות.

אורך ההשפעה של מילוי שקעי עיניים משתנה מאדם לאדם, ותלוי בגורמים כמו גיל, אורח חיים, מצב רפואי ועוד. אולם, אצל רוב האנשים המטופלים מדובר על תקופה של כשנה, ולעיתים אף יותר. כמובן שאפשר לחזור על ההליך בתום ההשפעה, ולהעניק לעור מראה יציב ונהדר מחדש.

אנו מזמינים אתכם להגיע אל המרפאה שלנו לייעוץ, ומבטיחים לספק לכם את כל המידע הנחוץ לכם לקראת מילוי שקעי עיניים.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!