עיבוי שפתיים: התופעות שניתן לשפר בטיפול

עיבוי שפתיים: התופעות שניתן לשפר בטיפול

זמן קריאה משוער: 2 דקות
שפתיים של בחורה עם אודם

עיבוי שפתיים הינו טיפול אסתטי שגור ופופולרי בקרב נשים רבות המבקשות להקנות לעצמן מראה משופר אשר יעלה את ביטחונן העצמי. לרוב טיפול זה נפוץ בקרב נשים מבוגרות וזאת כיוון שעוביין של השפתיים הולך ומתכווץ לאור שינויים פיזיולוגיים שונים. עם זאת, ניתן לראות טיפולים שכאלו נפוצים גם בקרב נשים צעירות המבקשות להקנות לעצמן מראה שפתיים שופע יותר וזאת בהתאם לתחושתן הסובייקטיבית. להלן מספר סימנים שגורים אותם ניתן להעלים באמצעות טיפול אסתטי לעיבוי השפתיים.

על מה אנחנו עובדים בעת הטיפול:

קמטוטים בעור השפתיים

במרוצת השנים, עורנו מאבד מן הלחות הטבעית שלו וזאת לאור הפחתה בייצור החומצה ההיאלורונית האחראית על תהליכים אלו. אחת מן השיטות הפופולריות, הזולות והיעילות לעיבוי שפתיים, מתבצעת באמצעות החדרת חומצה היאלורונית לאזור השפתיים, דבר המאפשר להשיב את המראה הצעיר והרענן פעם נוספת.

דילול בעור השפתיים

בעוד שבעבר התהדרנו בשפתיים שופעות, אט אט הגיל נותן את אותותיו וכתוצאה ישירה מן ההאטה בייצור החומצה ההיאלורונית, שפתנו הופכות לצרות יותר. על כך, ניתן גם להורות אצבע מאשימה כלפי דילול ברקמת השריר.

צבע מופחת

עור השפתיים הולך ומאבד את צבעו ככל שחולפות השנים. תהליך שכזה מתרחש לאור דלילותו של העור כמו גם תהליכים פיזיולוגיים טבעיים הגורמים לייבושו ההדרגתי. טיפול לעיבוי שפתיים יכול בהחלט לסייע גם בהשבת הלחות הטבעית וכפועל יוצא צבע שופע ובולט יותר.

דרכי טיפול:

כיום ישנן מספר דרכי טיפול השגורות בטיפולים האסתטיים המתקדמים ביותר והן:

חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית הינה חומצה הנוצרת בגופנו באופן טבעי. עם הגיל, תהליך ייצורה הולך ומאט, דבר המתבטא בין היתר בשפתינו. כיוון שמדובר בחומצה המוכרת לגוף, מדובר בטיפול בטוח, יעיל ופופולרי במיוחד. רופאים רבים ממליצים על שימוש בחומצה היאלורונית ורואים בה כפתרון אידיאלי.

שומן

דרך נוספת היא הזרקת שומן לשפתיים. אין מדובר בשומן הזר לגוף, כי אם בשומן הנשאב מן המטופלת באזורים בהם ישנם מצבורים גדולים. השומן מוזרק ישירות אל השפתיים ובהתאם למיקום שאותו המטופלת מבקשת לעבות. חשוב לדעת כי על אף שהשומן מגיע ישירות מן הגוף, משך ההחלמה הוא ארוך יותר מאשר זה של חומצה היאלורונית.

סיליקון

שיטה אחרונה ופחות מומלצת על-ידי מומחים לרפואה אסתטית היא הזרקת סיליקון אל האזורים המיועדים לעיבוי השפתיים. התוצאה היא מידית וזאת בניגוד לשימוש בשני החומרים הטבעיים המצוינים לעיל, וזאת כיוון שהסיליקון איננו נספג. עם זאת חשוב לקחת בחשבון כי תיקונים מאוחרים יהיו קשים ומאתגרים יותר מאשר חומרים טבעיים הנספגים מטבעם בגופנו.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!