עיבוי שפתיים: כל הדברים שחשוב לדעת על ההליך

עיבוי שפתיים: כל הדברים שחשוב לדעת על ההליך

זמן קריאה משוער: 2 דקות

השפתיים הן אחד האיברים המרכזיים בפנים שלנו, ומהוות חלק משמעותי בנראות שלנו. הן משמשות אותנו לדיבור, אכילה, וכמובן – לנשיקות חמות וחושניות. אמנם, עם הזמן, השפתיים מאבדות מצורתן, והן נעשות דקות יותר, מתייבשות, וזוויות הפה שלנו משתנות בהתאם לצורתן החדשה. במאמר זה נרחיב על הליך עיבוי שפתיים ומשמעותו.

"אני לא אני" – הצורך בעיבוי שפתיים

אחרי שנים ארוכות בהן אנחנו מכירים כל איבר בגוף שלנו באופן מיטבי, לקראת גילאי ה-40, ה-50 והלאה אנחנו מתחילים לזהות שינויים מובהקים בנראות שלנו. אחד מהשינויים הללו בא לידי ביטוי בשפתיים שלנו. כחלק מתהליך ההתקמטות, גם השפתיים נפגעות, והשינויים האלו עלולים להביא למצבי דכאון ותחושת אובדן האטרקטיביות שלנו.

כחלק מהתקדמות הרפואה האסתטית, מוצעים היום מגוון טיפולים על מנת להתמודד עם תהליך ההתקמטות הזה, שגורם לנו להתרחק מעצמנו. אחד הטיפולים הוא עיבוי שפתיים.

הליך עיבוי שפתיים 

קיימות מספר דרכים לבצע הליך של עיבוי שפתיים: הזרקת חומצה היאלורונית, הזרקת שומן או סיליקון. שימוש בסיליקון הוא הכי פחות מומלץ לשימוש, כי הוא כולל בתוכו סיכונים, כמו זיהומים והצטברות גושים. גם הזרקת שומן היא לא אידיאלית במיוחד, היות והיא כוללת הליך מוקדם של הרדמה כללית.

עיבוי שפתיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית

לעומת שתי השיטות הללו, הזרקת חומצה היאלורונית היא בהחלט האפשרות בעלת הסיכון הזעיר ביותר. עיבוי שפתיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית הוא בטוח וקל ביותר. הגוף לא רגיש לחומצה ואינו דוחה אותה, להיפך – היא מתפרקת בגוף עם הזמן, ובנוסף, החומצה מאפשרת "שיפוצים" לאחר הליך עיבוי שפתיים במקרה הצורך.

יתרון נוסף של החומצה ההיאלורונית, הוא שהיא מכילה בתוכה חומר בשם לידוקאין, שהוא חומר שעם שחרורו גורם להרדמה מקומית. מכאן, ברור כי עיבוי שפתיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית אינו מצריך שום הליך מוקדם של הרדמה.

עיבוי שפתיים – איך זה יצא?

ממש איך שתבקשו. פיסול צורת השפתיים הוא בשליטה של הרופא המטפל, כך שבסוף תהליך עיבוי שפתיים תתקבל התוצאה הרצויה בדיוק.

הליך עיבוי שפתיים ישמר את צורתן למשך כשנה. דבר זה משתנה בין מטופל למטופל, ובהתאם לקריטריונים כמו מצב בריאותי, גיל וכו'.

כמובן שמומלץ וחשוב לבצע את ההליך דרך מרפאה מוסמכת ובעלת האישורים המתאימים, על מנת לקבל תוצאת עיבוי שפתיים מושלמת ומשביעת רצון.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!