טיפול פיסול אף ללא ניתוח: מה זה בכלל?

טיפול פיסול אף ללא ניתוח: מה זה בכלל?

זמן קריאה משוער: 2 דקות
תמונת לפני ואחרי של בחורה שעברה פיסול אף

האף הוא מרכז הפנים שלנו. רבים מחשיבים את אפם, בהתאם למבנה שלו, כנקודת התורפה שלהם. אם צורת האף היא יפה, נשמור עליה מכל משמר מפני פגיעות, ואם צורת האף אינה יפה, הדבר יגרום לנו לחוסר ביטחון. בשני המקרים מדובר בנקודת תורפה משמעותית. בשנים האחרונות, ולאור ההתקדמות הבלתי פוסקת של תחום הרפואה האסתטית, ניתן לבצע טיפול פיסול אף.

פיסול אף – הסבר מלא

פיסול אף מיועד לאנשים שחשים לא בנוח עם האף שלהם ממגוון רחב של סיבות, כמו למשל עצם בולטת, שקעי האף שמסביבו, ועוד.

פיסול אף הוא טיפול פשוט הכולל הזרקת חומצה היאלורונית אל האיזור הרצוי. הזרקת החומצה מתבצעת לאחר מריחת קרם מאלחש, זאת בנוסף לחומר המאלחש שהחומצה מכילה, הנקרא לידוקאין.

השפעת טיפול פיסול אף

לאחר הזרקת החומצה ההיאלורונית, ובהנחה שביצעתם את הטיפול אצל רופא בעל ההסמכה המתאימה, תתקבל תוצאת פיסול אף הרצויה. צורת האף שתתקבל תחזיק מעמד לתקופת זמן של כשנתיים, ולעיתים אף יותר. אורך ההשפעה משתנה מאדם לאדם ובהתאם לתנאים כמו גיל, מצב בריאותי ועוד.

כמובן שבתום ההשפעה, תוכלו לבצע שוב את הטיפול.

רגע, אז לא כדאי כבר לעשות ניתוח?

בגדול, האופציה של ניתוח אף בהחלט קיימת, ורבים עדיין בוחרים בשיטה זו. אולם, תחום הרפואה האסתטית מתקדם כל כך בשנים האחרונות, עד שהוא מהווה אלטרנטיבה נהדרת שחבל לא, לפחות, לנסות אותה.

טיפול פיסול אף, ללא ניתוח, מכיל בתוכו המון יתרונות. ראשית, בניתוח אף מדובר על הרדמה כללית, היות ומדובר בניתוח מורכב. שנית, משך ההחלמה מניתוח אף הוא ארוך יותר משמעותית מטיפול פיסול אף – שבועות לעומת ימים.

בנוסף, קיימים הבדלים גם בתופעות של אחרי הניתוח או הטיפול. בתקופה שאחרי ניתוח אף אין להסתובב בשמש, האף יכוסה בתחבושות רפואיות, יווצרו שטפי דם באיזור הפנים, וכן תיאלצו לקחת חופשה של לפחות כמה ימים מהעבודה. אחרי טיפול פיסול אף, להבדיל, ממתינה לכם "תקופת החלמה" של בין יום אחד לימים בודדים, שתאפשר לכם להמשיך את אורך החיים הרגיל שלכם.

לסיכום, במקום להסתבך עם הרדמות כלליות וניתוחים, אנו ממליצים לכם להגיע אלינו לייעוץ מקדים, ולחתום סופית את ההבנה שטיפול פיסול אף הוא עדיף בשבילכם. נתראה בקרוב!

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!