הלבנת שיניים ביתית

הלבנת שיניים ביתית

זמן קריאה משוער: 2 דקות
אישה מחייכת עם שיניים לבנות

נכון שלפעמים אתם מרגישים שהייתם מעדיפים לא להיות תלויים באף אחד, ולהצליח לעשות את כל מה שאתם רוצים בעצמכם? כן, אין תחליף לתחושת העצמאות הגדולה שנלווית לכל מיני פעולות שאנחנו מבצעים בעצמנו, אך לא תמיד הדבר הזה אפשרי. למשל, בעת גילוי של חור בשיניים אין לנו באמת אפשרות לטפל בעניין הזה בעצמנו ולעשות לעצמנו סתימה, מהסיבה הפשוטה שאין לנו לא את הכלים ולא את הידע לעשות זאת. לעומת זאת, כאשר אנחנו לא מרוצים מצבען של השיניים שלנו, יש לנו בהחלט אפשרות לבחור בשיטה של הלבנת שיניים ביתית. הלבנת שיניים ביתית מאפשרת לכם להגיע למקסימום תוצאות עם מינימום הוצאות, אז בואו נכיר אותה קצת יותר מקרוב.

הלבנת שיניים ביתית – מיתוס שאפשר לנפץ או עניין לגיטימי לכל הדעות?

יש כל מיני טרנדים בעולם שנשמעים לנו כמו הדבר הכי חדשני ומתפתח, אבל ברגע האמת הם לא צולחים את מבחן המציאות. לא מעט מוצרים הושקו בעולם שמילאו את המדפים אך ירדו מהם מהר מאוד, אבל כאשר מדברים על הלבנת שיניים ביתית, ממש לא מדברים רק על טרנד שיחלוף מהעולם, או כזה שאין לו אפקטיביות משום סוג, ההיפך הוא הנכון.

הלבנת שיניים ביתית היא שיטת הלבנת שיניים מהנפוצות ביותר ברחבי הארץ והעולם. לא מעט אנשים כבר גילו את הקסם הטמון בהלבנת שיניים ביתית, שמצד אחד נותן תוצאות מדהימות, ומצד שני שומר על מסגרת מחיר הגיונית ששווה לכל כיס.

הלבנת שיניים ביתית – שלב אחר שלב

על מנת שתוכלו להנות מהלבנת שיניים ביתית, תצטרכו בשלב הראשון לדאוג לסדי הלבנה שמותאמים לשיניים שלכם, וגם לחומר ההלבנה – בשני אלו אתם תשתמשו לאורך הטיפול כולו. על מנת לבצע הלבנת שיניים ביתית, תצטרכו להניח את חומר ההלבנה בתוך סדי ההלבנה, ולאחר מכן להרכיב את סדי ההלבנה למשך שלוש שעות תמימות.

היחס של טיפול הלבנת שיניים ביתית או יחס של 1 ל-6, כלומר על כל ששה ימי טיפול, יגיע יום אחד של מנוחה. כמו כן, חשוב להבין שאורך הטיפול באמצעות הלבנת שיניים ביתית משתנה בהתאם לתוצאות שאליהן אתם שואפים להגיע, כך שיש מטופלים שיחושו בשינוי משמעותי ומספק עבורם בתוך ארבעה שבועות של טיפול, ואילו מטופלים אחרים ישמחו להמשיך איתו ולהגיע לזמני טיפול של שמונה שבועות מלאים.

הלבנת שיניים ביתית – מה אמור לקרות בסופה?

המטרה של הלבנת שיניים ביתית היא להקנות לכם גוון שיניים שתהיו מרוצים ממנו. אנשים שמעשנים על בסיס קבוע מספרים על שינוי סיסטמטי בגוון השיניים שלהם, שמלבן הופך לצהוב ולפעמים אפילו צהוב עם כתמים חומים שמכערים את השיניים.

כמו כן, אנשים שלא מקפידים בהדיקות על שמירת היגיינת הפה שלהם עלולים גם הם לסבול מהצהבת השיניים, ובואו נגלה לכם סוד קטן: בסופו של דבר, ככל שאנחנו מתבגרים, כך הצבע הצהוב של שכבת הדנטין הולך ותופס נפח גדול יותר בשן, על חשבון שכבת האמייל הלבנה – כך שיש סיכוי גבוה שגם אם תשמרו על השיניים שלכם היטב, תבחינו בשינוי בגוון.

היתרונות של הלבנת שיניים ביתית

אז למה דווקא הלבנת שיניים ביתית? פשוט מאוד – מדובר כאן על שיטה יעילה שמביאה איתה תג מחיר נמוך במיוחד שנע בין 1,000 ש"ח ל-2,000 ש"ח – טווח זול יותר באופן משמעותי מהלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה. כמו כן, לוח הזמנים של המטופל הוא היחיד שיקבע את מועדי הטיפול, והוא לא צריך להיות תלוי בלוח הזמנים של הרופא המטפל. שיהיה בהצלחה!

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!