הלבנת שיניים בלייזר

הלבנת שיניים בלייזר

זמן קריאה משוער: 2 דקות
אנשים מנקים שיניים לא אמיתיות

בואו נתחיל בתרגיל קטן, שממנו נוכל לצאת לדרך. גשו לרגע למראה הקרובה אליכם, חייכו חיוך רחב, וחשבו עם עצמכם על השאלה הבאה: האם אתם מרוצים ממה שאתם רואים? האם צבע השיניים שלכם מספק אתכם? במידה והיינו מכירים לכם דרך שבאמצעותה הייתם יכולים להבהיר את השיניים ולהלבין אותם, האם הייתם בוחרים בדרך הזו? ובכן, זה הזמן לעצור את התרגיל שלנו ולחזור למציאות, כי היום עומדת בפניכם אפשרות מדהימה של הלבנת שיניים בלייזר, שתוכל לדאוג לכם למראה מטופח, מצוחצח והכי חשוב – לבן!

כל מה שצריך לדעת על הלבנת שיניים בלייזר

הלבנת שיניים בלייזר היא אחת משתי שיטות עיקריות שקיימות היום להלבנת שיניים. הלבנת שיניים בלייזר ידועה בתור שיטה סופר מקצועית ומהירה, כזו שמובילה אתכם אל עבר קבלת תוצאות מדהימות במינימום זמן ובמינימום מאמץ.

הלבנת שיניים בלייזר מתבצעת במרפאה של רופא השיניים המטפל שלכם, והמטרה שלה היא להפוך את גוון השיניים שלכם, שעומד כרגע על צהבהב או אפרפר, לגוון לבן ומבריק. נכון, אין שום צורך או רצון להגיע לגוון שיניים בוהק מדי, כמו בפרק המפורסם של הסדרה "חברים" בו רוס מלבין את שיניו עד שהן זוהרות בחושך, אבל המעבר מגוון צהבהב שעומד בתור מקור לבושה, לגוון לבנבן שהוא מקור לגאווה, הוא בהחלט מעבר שכדאי ושווה לעשות.

הלבנת שיניים בלייזר – אז איך זה בעצם עובד?

הלבנת שיניים בלייזר היא הליך פשוט וקצר, שברוב המקרים לא עולה על טווחי זמן של בין חצי שעה לשעה וחצי במקסימום. במסגרת הלבנת שיניים בלייזר, יצטייד רופא השיניים שלכם בסדי הלבנה כמו גם בחומר הלבנה ייעודי. את סדי ההלבנה ימלא הרופא בחומר ההלבנה, ולאחר מכן הוא יניח את הסדים על השיניים שלכם.

ברגע הזה, תופעל קרן לייזר שתקרין באופן ישיר על סדי ההלבנה שנמצאים כעת על השיניים שלכם. קרן הלייזר תפקידה לזרז את ההליך, ולאפשר את ספיגתו של חומר ההלבנה על ידי השיניים שלכם.

כאבים והלבנת שיניים בלייזר – האם יש ביניהם קשר?

כאשר מדברים על הלבנת שיניים בלייזר, מדברים על אחד מההליכים היותר פשוטים והפחות כואבים שקיימים בעולם רפואת השיניים. לא מדובר כאן על הליך כואב בשום אופן, והדבר היחיד שעלול להופיע הוא תופעות לוואי כמו רגישות יתר באיזור החניכיים והשיניים לאחר הטיפול. הרגישות הזו תורגש בעיקר בעת אכילת מאכלים או שתיית משקאות, אך גם בזמני שגרה רגילים לחלוטין. מה שכן, חשוב לציין שתופעות הלוואי הללו חולפות בתוך כמה ימים ספורים בלבד.

כמה עולה הלבנת שיניים בלייזר?

הלבנת שיניים בלייזר היא הליך שמסתכם בדרך כלל בטווח מחירים שנע בין 2,000 ₪ ל-3,000 ₪. כמובן שהמחיר הסופי יוכל להיקבע בהתאם למקרה הספציפי של המטופל, ובהתאם למרפאה שבה תבחרו לבצע הלבנת שיניים בלייזר.

האם כולם יכולים לעשות הלבנת שיניים בלייזר?

הלבנת שיניים בלייזר מיועדת לנתח גדול מאוד מהאוכלוסיה, אך מקרים פרטניים כמו נשים בהריון, ילדים מתחת לגיל 17 ועוד לא יוכלו לגשת לטיפול השיניים הזה. עבור נשים בהריון הלבנת שיניים בלייזר היא לא פעולה בטוחה באופן וודאי, ולגבי הילדים הצעירים – הלבנת שיניים בלייזר אינה מיועדת להם בשל התפתחות סט השיניים שלהם, שעדיין נמצאת בעיצומה בשלבים האלו של חייהם.

אז כדאי לעשות הלבנת שיניים בלייזר או לא?

אם אתם מתגעגעים למראה השיניים הלבן והבריא שלכם, הלבנת שיניים בלייזר היא בדיוק הטיפול בשבילכם. בחרו ברופא שיניים מקצועי לביצוע ההלבנה, וקדימה – אתם בדרך הנכונה!

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!