כמה עולה הלבנת שיניים

כמה עולה הלבנת שיניים

זמן קריאה משוער: 2 דקות
הלבנת שיניים לפני ואחרי

הלבנת שיניים היא אחד מהטיפולים היותר נפוצים של עולם רפואת השיניים. כן, הרבה אנשים לא ממש מרוצים ממראה השיניים שלהם, שהלכו והפכו צהובות יותר עם השנים. כמו כן, גם אנשים שמעשנים באופן קבוע יודעים להגיד שצבע השיניים שלהם הלך והצהיב בהתאם, כמו גם שכתמים כהים וחומים התחילו להופיע על גבי השיניים שלהם. כל אלו מובילים את אותם האנשים לביצוע הלבנת שיניים, אבל רגע לפני שאתם מצטרפים אל מעגל המטופלים יצאנו לבדוק בשבילכם כמה זה עולה. אז כמה עולה הלבנת שיניים? קבלו את המחירים והשיטות שאתם צריכים להכיר.

הלבנת שיניים – עולם שמתפצל לשני חלקים עיקריים

בעוד רגע נגיע לכל נושא המחירים של הלבנת שיניים, אך לפני כן חשוב להבין מה העולם הזה בעצם לנו. אז קיימות היום שתי שיטות עיקריות להלבנת שיניים – האחת מהן הלבנת שיניים ביתית והשניה היא הלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה.

כל אחת מהשיטות הללו מביאה איתה את היתרונות ואת החסרונות שלה, וגם המחירים שלהן שונים בתכלית. אז במי מהן כדאי לבחור? מי מהן יותר משתלמת? בואו נמשיך.

הלבנת שיניים ביתית – פשוטה, קלה, נגישה

הלבנת שיניים ביתית היא הלבנה שמתבצעת באופן עצמאי על ידי המטופל, והיא יכולה להתבצע באופן שנוח לו, בשעות המתאימות לו ובאורך טיפול שתוצאותיו מספקות אותו. הלבנת שיניים ביתית כוללת ערכה של סדי הלבנה עם חומר ההלבנה. את החומר יש להניח בתוך הסדים, ולאחר מכן להלביש אותם על השיניים למשך 3 שעות. הטיפול נערך בשיטה של 6 ימי טיפול על יום אחד של מנוחה, והוא מתפרש על תקופת זמן של בין ארבעה לשמונה שבועות, בהתאם לרצונו של המטופל.

מדובר על שיטה יעילה ביותר, שרבים בוחרים בה היום על מנת לחסוך בעלויות, על מנת לא להיות תלויים בלוח הזמנים של הרופא המטפל ועוד מגוון של סיבות אחרות.

הלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה

הלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה היא הלבנת שיניים מקצועית, שעושה שימוש באמצעים מתקדמים ביותר לשם הגעה לתוצאות הרצויות. גם כן ייעשה שימוש בסדי הלבנה ובחומר הלבנה, אולם הספיגה של החומר לא תהיה תלויה בזמן ובכמות, אלא אך ורק בפעולתה של קרן הלייזר שמטרתה להספיג את החומר במהירות.

מדובר כאן על טיפול יעיל ומהיר שזמניו לא עולים על כשעה וחצי, לאחריהן יוצא המטופל על שיניים לבנות, נקיות ומצוחצחות. האנשים שבוחרים בשיטה זו, בוחרים בה בדרך כלל משני טעמים עיקריים – הטעם הראשון הוא המקצועיות המקסימלית של הטיפול, ואילו הטעם השני הוא הזריזות שבה הוא מתבצע.

כמה עולה הלבנת שיניים ומה ההבדלים במחירים?

אז כדי שנוכל להבין איזו מן השיטות מתאימה לכם יותר, כדאי להסתכל לרגע אך ורק על ההיבט של המחיר. ריכזנו לכם כאן בטבלה את טווחי המחירים שלהם אתם צריכים לצפות:

סוג הלבנת שינייםמחיר הלבנת שיניים
הלבנת שיניים ביתיתבין 1,000 ש"ח ל-2,000 ש"ח
הלבנת שיניים שמתבצעת במרפאהבין 1,500 ש"ח ל-3,000 ש"ח
*יכול להשתנות בהתאם למרפאה ולמצב השיניים של המטופל.

נוסף על שתי שיטות אלו, רשתות הפארם השונות מציעות כל מיני חומרים לביצוע הלבנת שיניים, כמו משחות שיניים עם חומר פעיל להלבנת שיניים ועוד. רגע לפני שאתם מתפתים למחיר שלהם, שעומד בדרך כלל על לא יותר מכמה עשרות שקלים, חשוב לדעת שהחומר הפעיל בהם הוא בכמות נמוכה מאוד, ולכן היעילות שלהם היא פחותה בהרבה יותר מאשר שתי השיטות האחרות.

זה הזמן שלכם לגשת להלבנת שיניים ולהנות מהחיוך המושלם. תהנו ובהצלחה!

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!