כמה עולה השתלת שיניים

כמה עולה השתלת שיניים

זמן קריאה משוער: 2 דקות
אישה מחזיקה טאבלט המציג את השיניים שלה

אובדן שיניים היא בעיה מאוד לא נעימה, שאיתה נאלצים להתמודד לא מעט אנשים לאורך החיים. אובדן השיניים גורם למראה לא אסתטי של חלל הפה, ועומד בתור מקור גדול למבוכה עבור אותם אנשים שסובלים ממנו. היום, הודות להתפתחות המסחררת של הטכנולוגיה, טיפולי השתלת שיניים מתאפשרים בצורה מדויקת, מתקדמת ואפקטיבית ביותר, ולכן יצאנו לבדוק כמה כל הסיפור הזה יעלה לכם. אז בואו נקבל הצצה קטנה אל טווח מחירים של השתלת שיניים, כדי שכולכם תוכלו לדעת למה בדיוק לצפות.

השתלת שיניים – מאיפה נובע הצורך הזה בכלל?

אותם אנשים שסובלים מאובדן שיניים, לא סובלים ממנו סתם ככה ביום בהיר אחד. ברוב המקרים עומדות מאחורי אובדן השיניים סיבות מוצקות שבגללן הוא התרחש – חלקן סיבות שניתן להתמודד איתן מראש ולמנוע את התפרצותן, אך חלקן אינן נמצאות כלל בידיים שלנו.

השתלת שיניים מיועדת למי שסובל מאובדן שיניים בעקבות גנים בעייתיים בחלל הפה שהועברו אליו בתורשה מהוריו, למי שהזניח באופן מתמיד את השמירה על היגיינת חלל הפה שלו, ולמי ששיניו אבדו בעקבות מכה חזקה או פגיעה חיצונית.

השתלת שיניים מתקדמת – היום זה ממש לא כמו פעם

בעבר השתלת שיניים היתה אחד הטיפולים היותר מורכבים ויקרים שיש, אולם היום עולם הרפואה נהנה מהתקדמות מתמדת אל עבר פיתוחים חדשניים, שהופכים את כל טיפולי השיניים להרבה יותר פשוטים, קצרים ויעילים. בין היתר, טיפולי השתלת שיניים נהנים ממודלים תלת מימדיים, שאותם ניתן לבנות בצורה ממוחשבת על מנת להתאים את השתל בצורה מדויקת לחלל הפה של המטופל, כמו גם מחומרים שונים שיעמדו בתור השיניים המלאכותיות שיושתלו בפיו של המטופל.

חרסינה, זירקוניה, מה כדאי?

השתלת שיניים יכולה להביא איתה מגוון גדול של חומרים, כאשר כולם יכולים להשתלב בצורה מושלמת עם סט השיניים הקיים. בין החומרים הבולטים ביותר, ניתן למצוא השתלת שיניים שמתבססת על כתרי חרסינה, השתלת שיניים שמתבססת על כתרי זירקוניה ועוד סוגי כתרים.

לצערנו, לא נוכל להמליץ לכם באופן חד משמעי על החומר שבו עדיף לכם לבחור, היות ומדובר כאן על שיקולים שונים כמו התקציב, המלצתו של הרופא המטפל בהמשך לבדיקת חלל הפה שלכם ועוד.

השתלת שיניים – כמה זה עולה לנו?

רגע לפני שאתם פותחים את הארנק, כדאי שתדעו גם כמה כסף תצטרכו להוציא ממנו. ריכזנו לכם כאן בטבלה מסודרת טווחי מחירים של השתלת שיניים, אשר תלויים, בין היתר, במיקום המרפאה, בסוג החומר שתבחרו ועוד.

סוג השתלת שינייםטווח מחיר עבור השתלת שיניים
השתלת שיניים עם כתר חרסינהבין 1,100 ₪ ל-1,700 ₪ עבור שן אחת
השתלת שיניים עם כתר זירקוניהבין 2,700 ₪ ל-4,300 ₪ עבור שן אחת
השתלת שיניים עם כתר על גבי שתלבין 1,500 ₪ ל-2,400 ₪ לשן אחת
מחירי ההשתלה יכולים להשתנות בהתאם למצב הפה והשיניים של המטופל, ונתונים לשיקולו של הרופא.

לפני הליך השתלת שיניים כדאי מאוד לקחת הצעות מחיר מכמה רופאים ולהשוות זה יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים.

מקווים שעזרנו ושיהיה בהצלחה!

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!