כמה עולה יישור שיניים

כמה עולה יישור שיניים

זמן קריאה משוער: 2 דקות
ילדה מחייכת עם גשר

יישור שיניים הוא אחד מטיפולי השיניים הכי מבוקשים בעולם של רפואת השיניים. כן, לצערנו לא מעט אנשים סובלים משיניים לא ישרות, שמקבלות את צורתן בעקבות גורמים רבים – מציצת מוצצים עד לגיל מאוחר, קבלת מכות בשיניים, גנים שעוברים בתורשה ועוד. היות ויישור שיניים הוא עולם שמתפתח בשנים האחרונות בצורה סופר מהירה ומגוונת, כדאי גם לדעת לקראת מה אתם הולכים מבחינת המחירים. החלטנו לרכז לכם במאמר הקרוב כמה נתונים חשובים לגבי טווח מחירים של יישור שיניים, כדי שלא תצטרכו להתמודד עם הפתעות בהמשך.

יישור שיניים – איך זה קורה?

קיימות היום המון שיטות כדי לבצע יישור שיניים בצורה מקצועית. אם בעבר השיטות הברורות היו באמצעות רסן או "קוביות" – צבעוניות או מתכתיות כאחד, הרי שהיום קיימים גם טיפולים באמצעות פלטות שקופות, גשר שקוף,  גשר לינגואלי פנימי ובלתי נראה ועוד.

טווח מחירים של יישור שיניים הוא טווח שיקבע בהתאם לסוג הטיפול שבו תבחרו, כאשר הם שונים אחד מהשני באופן הטיפול, אורך הטיפול, מורכבות הטיפול, האם המטופל הוא ילד או מבוגר ועוד. אם כן, בואו נציץ אל תוך טווח המחירים המקובל עבור יישור שיניים.

טווח מחירים של יישור שיניים – בואו נעשה קצת סדר

יישור שינייםמחירים של יישור שיניים
יישור שיניים בשתי הלסתות בשיטות פשוטות כמו רסן, לדוגמהבין 5,500 ש"ח ל-7,000 ש"ח
יישור שיניים עם פלטות שקופות – שיטת אינווזלייןבין 12,000 ש"ח ל-25,000 ש"ח
יישור שיניים באמצעות שיטות אחרותבין 10,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח

טווח מחירים של יישור שיניים – ההבדלים הם גדולים, איך אפשר לבחור?

אז יישור שיניים הוא עולם שיכול להוביל אתכם לכל מיני כיוונים, ונשאלת השאלה איך אפשר לבחור ביעילות בין כל השיטות. היות ויישור שיניים הוא עולם היום שמלא באפשרויות שונות, תצטרכו לקחת בחשבון את המאפיינים הספציפיים של המקרה שלכם, וכמובן שמומלץ להיעזר גם ברופא השיניים שלכם לכדי קבלת החלטה נבונה ויעילה.

למשל, תוכלו לבחור את טיפול השיניים בהתאם לתקציב שלכם. אם אתם יודעים שאתם מוגבלים בתקציב, תצטרכו לבחור בטיפול קצת יותר פשוט, על אף זמני הטיפול הארוכים והשיטה המיושנת. כמו כן, תוכלו לבחור בהתאם לשיקולים כמו אורך הטיפול המתאים לכם, גיל המטופל, הרצון להסתיר או דווקא לא להסתיר את עצם קיום הטיפול ועוד. ככל שתגיעו עם החלטות ברורות יותר, כך יוכל הרופא להמליץ לכם על הדרכים הרלוונטיות ליישור שיניים עבורכם. בהצלחה!

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!