דרכי הטיפול הטבעיות לטיפול בנשירת שיער והתקרחות

דרכי הטיפול הטבעיות לטיפול בנשירת שיער והתקרחות

זמן קריאה משוער: 2 דקות
שיער של בחורה מתנופף ברוח

נשירת שיער והתקרחות היא תופעה מוכרת והיא עלולה להוביל ביטחון עצמי ירוד ולמצב רוח שלילי. למרות שפחות אנשים מכירים בכך, לצדם של הגברים, גם נשים רבות סובלות מנשירת שיער. אמנם הדבר איננו מתבטא בקרחות, אך דלילות השיער בהחלט נותנת את אותותיה ומשפיעה באופן ניכר על איכות החיים. הסיבה לנשירת השיער עלולה לנבוע ממגוון רחב של גורמים: בין היתר ניתן לייחס חשיבות לפעילות הורמונלית לקוייה, או לתת פעילות של בלוטת התריס, תופעה הנפוצה בעיקר בקרב נשים. כמו כן, גם למתח נפשי נהוג להפנות אצבע מאשימה ואכן המציאות המודרנית מביאה אותנו למצבי סטרס קיצוניים ומתמשכים.

על הסיבות לנשירת השיער מומלץ להיוועץ עם טריקולוגית מומחית, אך עד לקביעת התור, כאן ריכזנו עבורכם מספר שיטות טיפול טבעיות שיעזרו לכם לשמור על שיער בריא ומלא.

טיפולים טבעיים לנשירת שיער

שמן זית

נחשב מזה מאות שנים לטיפול קוסמטי מעולה, וכיום המדע כבר יודע כי רכיביו השונים של שמן הזית תורמים באופן משמעותי לבריאותנו. מרחו מעט שמן זית על שיערכם ומשכו אותו משורש השערה ועד לקצהו. עסו את עור הקרקפת עם השמן והניחו לו להיספג למשך מספר שעות. לאחר מכן הסירו את השמן באמצעות חפיפת השיער בשמפו עדין. הקפידו על פעולה זו פעמיים בשבוע, ותתחילו לראות השפעות ניכרות כבר מן הטיפולים הראשוניים.

ביצים

 היו ונשארו שיטת טיפול מקובלת לשמירה על בריאות השיער. שברו ביצה בקערה וטרפו אותה עד לקבלת מראה צהבהב אחיד. את הביצה מרחו על השיער ועסו בעדינות עד לעור הקרקפת. מומלץ להמתין עם הביצה למשך מספר שעות וזאת כדי שייספגו כל המרכיבים הנדרשים לחיזוק שורש השערה.

אלוורה

ידוע כאחד מצמחי המרפא היעילים ביותר בטבע. מספיק לשבור את עליו של האלוורה כדי להפיק ממנו את הנוזל השקוף-ירוק אשר מסייע בשיכוך עור כאוב ושורף. מרחו מעט אלוורה על עור הקרקפת, דבר שיוביל להפחתה בגירוי העור. דלקתיות בעור הקרקפת וקשקשים היא אחת מן הסיבות להידללות השיער. מפגעים סביבתיים שונים, חשיפה ממושכת לאור השמש ומצבי סטרס, מובילים לפגיעה מתמשכת בעור הקרקפת. מרחו את האלוורה 4 פעמים בשבוע והניחו לה להיספג בשיערכם. מומלץ לפני השינה כדי למצות את מלוא היתרונות הבריאותיים של הצמח.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!