מה צריך לבדוק לפני שעושים ניתוח הגדלת חזה?

מה צריך לבדוק לפני שעושים ניתוח הגדלת חזה?

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
בחורה שחור לבן

ניתוחי הגדלת חזה נחשבים לאחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר כיום בתחום הרפואה הפלסטית. החזה הנשי היה ועודנו נחשב לסמל עבור גברים ונשים כאחד. לאור זאת, ישנן נשים החשות תסכול לנוכח גודלו הטבעי של החזה אשר איננו עומד ב"סטנדרטים המצופים", זאת לפי תחושתן האישית. חשוב לציין כי מדובר בניתוח מותרות בלבד! והוא איננו נדרש מסיבה רפואית כזו או אחרת. עם זאת, על אף שזהו ניתוח מותרות, הוא עודנו מחייב את מלוא הבדיקות הרפואיות הנדרשות וזאת כדי להבטיח את בטחונה של המטופלת ואת קבלת התוצאות הרצויות.

הבדיקות לפני ניתוח הגדלת חזה:

ניתוח הגדלת חזה הוא פרוצדורה כירורגית פולשנית. לאור זאת, הרופא המטפל ידרוש כחלק מן הבדיקות המקדימות, מעבר בדיקות דם וזאת כדי לבדוק את תפקודי הקרישה ואת ספירת הדם הקיימת. כמו כן, המטופלות מתבקשות לעבור בדיקת אק"ג וזאת כדי לאתר הפרעות בלב דוגמת דופק שאיננו סדיר, דופק מהיר מדי ושלל ליקויים אחרים אשר עלולים להוביל לסיבוכים במהלך הניתוח.

בדיקות על-פי גיל

עד לגיל 30, עיקר הבדיקות יהיו אלו שצוינו מעלה, זאת לצד בדיקות נוספות של מבנה השד. נשים מגיל 30ומעלה יצטרכו לעבוד גם בדיקות אולטרסאונד. מדובר בבדיקה שאיננה פולשנית כך שאין שום סיבה לדאגה. מט רתה של הבדיקה היא לוודא שאין כל בעיה בשד ושחס וחלילה לא יימצא גוש. כמו כן, מטרת הבדיקה היא לקבל מידע חיוני ומלא אודות מבנה השד.

בגילאי 40 ומעלה מבוצעות בדיקות נופסות דוגמת ממוגרפיה וזאת כיוון שמדובר בגילאים בהם הסיכון לחלות בסרטן השד עולה.

בדיקות גופניות

לצד הבדיקות הפורמליות הנערכות טרם ניתוח הגדלת חזה, ישנן בדיקות נוספות המתקיימות בפגישה אישית אל מול הרופא המנתח. נצלו את הפגישה הזו כדי לספר לרופא על הציפיות שלכן מן הניתוח.
חשיבותה של בדיקה זו הינה בתיאום הציפיות וגם בהתאמת השתלים שישיגו את התוצאה הרצויה.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!