הגדלת חזה עם שומן עצמי או סיליקון? – זו השאלה!

הגדלת חזה עם שומן עצמי או סיליקון? – זו השאלה!

זמן קריאה משוער: 3 דקות
רופא מייעץ למטופלת לפני ניתוח סיליקון בחזה

אם את שוקלת הגדלת חזה חשוב שתדעי שאת ממש לא לבד. בתחום האסתטיקה הפלסטית ניתוחי הגדלת חזה הם המבוקשים ביותר, ולא רק כאן אצלנו בישראל אלא בעולם כולו.  עד כמה הם מבוקשים? ובכן, הפופולריות של ניתוחי הגדלת חזה עולה על הביקוש לניתוחי שאיבת שומן וגם על הביקוש לניתוחי עפעפיים, כפי שניתן לראות היטב בגרף מספר 1, ומספר הניתוחים ב-2019 עמד על לא פחות מ-1,795,551.

לא בכדי ניתוח הגדלת חזה מבוקש על ידי כל כך הרבה נשים. הוא מאפשר לנו, הנשים, להעצים, לשפר ולעצב חזה גדול, זקוף ושופע המזוהה כל כך עם נשיות, סקסיות ונעורים, והוא תורם לתחושת הביטחון העצמי, דימוי הגוף והערך העצמי.


גרף מספר 1: מספר הניתוחים הפלסטיים שנערכו בעולם בשנת 2019. כאשר ניתוח הגדלת חזה נמצא בראש הגרף ושומר על מקומו הראשון ברמת הפופולריות שלו. קרדיט תמונה: Statist

אז אם החזה שלך קטן באופן טבעי, אם עברת הריון או שניים והחזה איבד מנפחו וצורתו, אם נולדת עם שד אחד גדול או נפול באופן משמעותי בהשוואה לשד השני, אם יש אי סימטריה בין הפטמות או אם חלילה עברת ניתוח חזה כושל – ניתוח הגדלת חזה הוא הפתרון האידיאלי עבורך.

אבל רגע לפני שאת מרימה טלפון לקליניקה המתמחה בכירורגיה פלסטית וקובעת תור, אנחנו חושבים שחשוב שתדעי על כל האפשרויות העומדות בפנייך לפני הניתוח להגדלת החזה. שכן יש כיום כמה טכניקות לביצוע ניתוחי הגדלת חזה, לכל אחת יש היתרונות והחסרונות שלה, כל אחת מהן מתאימה למצבים שונים וכדי לקבל את ההחלטה הטובה והמתאימה ביותר עבורך, חשוב שתכירי את 2 הטכניקות העיקריות אשר בעזרתן עורכים ניתוחי הגדלת חזה כיום.

מבט מקרוב על הגדלת חזה עם שתלי סיליקון

הגדלת חזה עם שתלי סיליקון היא שיטה ותיקה ומוכחת לשיפור מראה וגודל החזה. משך ניתוח הגדלת חזה עם שתלי סיליקון הוא כשעה לערך והוא מתבצע תחת הרדמה מלאה. הניתוח מתאים לנשים ולנערות מגיל 17 ומעלה שהחזה שלהן הגיע למלוא ההתפתחות, ובריאותן הגופנית והנפשית תקינה.

במהלך ניתוח הגדלת חזה עם שתלי סיליקון מבצע הכירורג הפלסטי חתך קטן מתחת לכל שד, יוצר מעין כיסים אשר אליהם מוחדרים שתלי הסיליקון. במידה ויש צורך לעצב מחדש גם את הפטמות, יבצע הכירורג הפלסטי חתך נוסף מסביב לפטמה, ימקם אותה במקום הטבעי החדש שלה ולאחר מכן יתפור את החתכים בעדינות. כמה שעות לאחר הניתוח משוחררת המטופלת לביתה ועל פי רוב אין צורך של באישפוז של לילה.

נכון להיום יש כמה וכמה סוגי שתלים שניתן לבחור מבניהם, כאשר ההתאמה מתבצעת על סמך הנתונים הייחודיים של כל אישה כמו גם גודל וצורת החזה הרצויים לה.

חשוב להבין כי ניתוח הגדלת חזה עם שתלים כרוך בהחלפת השתלים מדי 10 עד 15 שנים, זאת מאחר ויש תוקף לשתלי הסיליקון. יחד עם זאת, המראה המתקבל מניתוח הגדלת חזה עם שתלים הוא אסתטי, עסיסי, מורם וזקוף.

ניתוח הגדלת חזה עם שתלים מתאים לנשים המעוניינות למלא את החזה שלהן באופן משמעותי או ליהנות מאפקט הרמה ניכר וכן לנשים ונערות אשר מוכנות לעבור ניתוח נוסף בעתיד לצורך החלפת השתלים.

האפקט הכפול בהגדלת חזה על ידי הזרקת שומן עצמי

לצד ניתוח הגדלת חזה עם שתלים עומדת בפני נשים ונערות אפשרות נוספת: הגדלת חזה בעזרת הזרקת שומן עצמי. ניתוח זה הוא למעשה דו-שלבי ואורך זמן רב יותר אבל הוא טומן בחובו אפקט כפול.

בשלב הראשון שואב הכירורג הפלסטי שומן מאזורים בגוף שבהם הצטבר שומן עודף, למשל מאזור הבטן, הזרועות או הירכיים. לאחר מכן עובר השומן שנשאב תהליך של עיבוד ובשלב השני מזריק הכירורג הפלסטי את השומן שנשאב מגוף המטופלת אל החזה. היופי בניתוח הגדלת חזה עם שומן עצמי הוא שהוא מאפשר למטופלות להיפטר ממצבורי שומן באזור מסוים ולחטב את הגוף בד בבד עם הגדלת החזה.

משך הניתוח יכול לנוע משעתיים עד שלוש וברוב המכריע של המקרים המטופלות משוחררות לביתן כמה שעות לאחר הניתוח.

כמו ניתוח עם שתלים גם ניתוח בעזרת שומן עצמי מתאים לנשים ונערות בריאות בגופן ובנפשן מעל גיל 17, שהגופן הגיע למלוא ההתפתחות וגם כאן התוצאות נהדרות ומשוות לחזה מראה זקוף, מורם, צעיר ומלא.

אך בניגוד לניתוח הגדלת חזה עם שתלים, כאשר נעשה שימוש בשומן עצמי, אין חשש לדחיית השתל וגם אין צורך להחליף שתלים. עם זאת, מאחר שחלק מהשומן העצמי נספג בגוף ונעלם, ייתכן מצב שבו יהיה צורך לבצע בעתיד ניתוח נוסף שבו ישאב ויוזרק שוב שומן עצמי.

ניתוח הגדלת חזה עם שומן עצמי מעניק מראה ומגע טבעיים והוא מתאים במיוחד לנשים שהאי-סימטריה בין השדיים היא קטנה או כאשר המטופלת אינה שואפת לחזה גדול מאוד, שכן אפשר להגדיל את מידת החזיה בניתוח זה בחצי מידה או מידה אחת בלבד.

בניתוח הגדלת חזה, הסוד הוא בהתאמה הפתרון לנתונים ולחלום של כל אישה

בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' ערכנו כבר אלפי ניתוחי הגדלת חזה ב-2 השיטות, והניסיון שלנו לימד אותנו כי המפתח להשגת תוצאות טבעיות טמון לא רק במקצועיות ובמיומנות של הכירורגים הפלסטיים כי אם גם ביכולת להקשיב לחלום של כל מטופלת ומטופלת ולהתאים לה פתרון שלם ומדויק, כזה שעולה בקנה אחד עם הנתונים הייחודיים שלה.

אנחנו גם יודעים כי מראה החזה, צורתו וגודלו משפיעים באופן משמעותי על הביטחון והדימוי העצמי של נשים, לכן מעמידים לשירותכן כירורגים פלסטיים מן השורה הראשונה בישראל שעושים הכול על מנת שתיהני מגוף נשי ופרופורציונלי, במינימום סיכונים.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!