למי מתאים לעבור ניתוח מתיחת בטן?

למי מתאים לעבור ניתוח מתיחת בטן?

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
בחורה מותחת את המכנס בגלל שהוא גדול עלייה

בתחום הרפואה האסתטית מרביתנו מכירים את המושג "מתיחת פנים" והרבה פחות את הפרוצדורה הנקראת "מתיחת בטן". מדובר בהליך פרוצדורלי רפואי כירורגי בו פועל הרופא המנתח כדי להסיר עור רפוי. לרוב יהיה מדובר בניתוח אסתטי בלבד ולא ניתוח חובה. מרבית המטופלים הינם אנשים שסבלו מעודף משקל בעברם וכיום הם נמצאים לאחר ירידה דרסטית במשקל אשר הותירה עור עודף. כמו בכל פרוצדורה רפואית, גם אם מדובר במותרות בלבד, הרי שיש לערוך מספר בדיקות שיבטיחו את בטחונו של המטופל ואת הצלחת הניתוח.

מדוע אנשים בכלל בוחרים בניתוח מתיחת בטן?

רזון היה מאז ומתמיד סמל לבריאות וליופי. עם זאת, אצל אנשים שסבלו מעודף משקל ניתן לראות כיצד העור הסתגל לשנים הארוכות בדמות שאריות עור עודף אשר אינן תואמות את המידות הקיימות של האדם שהרזה. כך יוצא שלמרות שהדיאטה צלחה ועל אף היעד שאליו הגיע המטופל, הרי שהעור נותר מעיב על התוצאות. מטרתו של ניתוח מתיחת בטן הוא למעשה להביא לבטן יפה ומתוחה, כזו שתאפשר לאנשים שהרזו להשוויץ בגופם החדש מבלי לחוש כל בושה.

לכך גם ניתן להוסיף את התרבות המודרנית בה רבים נחפשים לאידיאל יופי. האינסטגרם ושאר הרשתות החברתיות הובילו למהפכה של ממש בתפיסת הגוף עם מגוון אושיות רשת שונות, סלבריטאים וספורטאים אשר מחצינים את גופם כחלק מאידיאל של חיים טובים. גם פרמטר זה, מוביל מטופלים רבים לפקוד את הקליניקות לרפואה אסתטית, וזאת במטרה להביא למראה גוף חטוב.

סיבות רפואיות למתיחת בטן

אם אתם מתלבטים באשר לניתוח מתיחת בטן, אז הרי שמומלץ לדעת כי ישנם גם יתרונות בריאותיים לטיפול בעור העודף. מחקרים מראים כי עודפי עור עלולים להוביל להופעתן של דלקות. כמו כן, שכבות העור הנוגעות אחת בשנייה, עלולות ליצור זיהומים וזאת לאור העובדה כי מדובר באזורים בהם קשה לשמור על היגיינה עקבית ונקייה.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!