כמה עולה ניתוח אף

כמה עולה ניתוח אף

זמן קריאה משוער: 2 דקות
אישה נוגעת באף שלה לאחר ניתוח אף

כשאנחנו חושבים על עולם הרפואה האסתטית של היום, אנחנו מגלים אין ספור אפשרויות שונות שבאמצעותן אנחנו יכולים להגיע למראה הגוף המושלם. כן, היום קיים מגוון שיטות ענק, שנע בין ניתוחים, טיפולים זמניים ופתרונות אחרים כדי שכל אחד ואחת מאיתנו יוכל להרגיש הכי בנוח בעולם עם עצמו. בין הניתוחים והטיפולים שבוודאי יצא לכם לשמוע עליהם בעבר נמצאים ניתוח מתיחת בטן, ניתוח אף, שאיבת שומן ועוד. יצאנו לבדוק כמה עולה ניתוח אף, על מנת שמי מכם שמעוניין בו, ידע בדיוק למה לצפות.

ניתוח אף – למי הוא מיועד?

ניתוח אף הוא ניתוח שבמסגרתו הרופא המטפל יכול לשנות את צורת האף, ולהוביל לכדי צורה שתהווה מקור לגאווה גדולה עבור המטופלים. לא מעט אנשים מתמודדים מדי יום עם המבט המאוכזב מול המראה, שמשקפת מראה אף לא אסתטי, לא ישר ועקמומי, בין אם בעקבות עצם בולטת ובין אם בכלל כל סיבה אחרת.

ניתוח אף מיועד בדיוק לאנשים האלו, שמסתובבים בעולם בבושה גדולה ממראה האף שלהם. עשרות אלפי גברים ונשים מסביב לעולם כבר ניגשו אליו, ואם אתם מזדהים עם התחושות שתיארנו לכם כאן – יכול מאוד להיות שעכשיו בדיוק הגיע גם הזמן שלכם.

ניתוח אף – גורמים

אז איך מגיעים למצב שבו נראות האף שלכם לא מסבה לכם אושר? ובכן, הגורם הבולט ביותר הינו הגורם הגנטי. ההורים שלנו מעבירים אלינו בתורשה כל מיני דברים, ובין היתר גם אלמנטים מתוך המראה החיצוני שלהם. ילדים להורים שיש להם אף עם עצם בולטת, לדוגמה, יכולים בהחלט לקבל את מראה האף בתורשה, ולמצוא את עצמם מתוסכלים מכך. כמו כן, גם סיבות אחרות יכולות להוביל לכדי ניתוח אף, סיבות כמו שבר באף ששינה את צורתו, למשל.

כמה עולה ניתוח אף?

אז כדי להבין על איזה סדר גודל של השקעה פחות או יותר אנחנו מדברים כאן, החלטנו לרכז לכם בטבלה מסודרת את טווחי המחירים עבור ניתוח אף. באופן כללי, נוכל להגיד כבר עכשיו שהמחירים עבור ניתוח אף הם מחירים שמשתנים בהתאם לרופא המטפל שבו תבחרו לצורך ביצוע הניתוח, כמו גם בהתאם לסוג העבודה שיש לעשות במהלך הניתוח, המורכבות של הניתוח וגורמים נוספים.

בנוסף לכל אלו, גם לקופות החולים והביטוח הרפואי שלכם יש תפקיד חשוב בעניין, שכן חלק מהכיסויים כוללים החזרים עבור ההוצאות של ניתוח אף, ואילו חלק דווקא לא.

סוג ניתוח אףמחיר ניתוח אף
ניתוח אף עם הרדמה מלאה15,000 ₪-18,000 ₪
ניתוח אף עם הרדמה מקומית12,000 ₪-15,000 ₪
ניתוח אף פתוח10,000 ₪-18,000 ₪
ניתוח אף סגור5,000 ₪-10,000 ₪

כמובן שטווח המחירים בפועל עשוי להיות נמוך או גבוה יותר מהרשום כאן, בהתאם לגורמים המשתנים ששייכים לכל מרפאה ומטופל. בהצלחה!

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!