כמה עולה ניתוח עפעפיים

כמה עולה ניתוח עפעפיים

זמן קריאה משוער: 2 דקות
רופא מנתח אישה בניתוח עפעפיים

ככל שאנחנו הולכים ומתבגרים, כך גם הגוף שלנו הולך ונותן את אותותיו. לאט לאט אנחנו מגלים עוד ועוד קמטים קטנים, ובכל יום במראה אנחנו רואים עוד שינוי, קטן או גדול, שנעשה על גבי הפנים או הגוף שלנו. היות והפנים הן החזות המרכזית שלנו, השינויים שמתרחשים על גביהן הם השינויים הבולטים לנו ביותר. היום, תחום הרפואה האסתטית מציע אין ספור טיפולים שונים שיכולים להחזיר לנו את מראה העור הצעיר והרענן שלנו, ואחד מהם הוא ניתוח עפעפיים. אז מהו בכלל ניתוח עפעפיים, כמה עולה ניתוח עפעפיים ומה חשוב לדעת לגביו? כל הפרטים כאן למטה.

ניתוח עפעפיים – אין שום סיבה להיראות עייפים כל הזמן

העפעפיים הם אחד מהאיברים שנפגעים הכי קשה בעקבות ההתבגרות שלנו. לאט לאט הם הולכים ומאבדים מצורתם, כאשר חלק מהם מקבלים מראה של מעין "שקים", חלק מהם נפולים מדי, ואילו חלק מהם אף מתחילים לקבל שכבות שומן עודפות שעלולות לחסום את שדה הראייה של הסובל מהן.

ניתוח עפעפיים נועד לשים את כל הצרות האלו מאחוריכם, ולהקנות לכם גם מראה טוב יותר, ממש כמו שהיה פעם, וגם להחזיר לכם את האפשרות לראות ולהיראות כמו שצריך.

ניתוח עפעפיים – קל ויעיל

ניתוח עפעפיים נחשב לאחד מהניתוחים האסתטיים היותר פשוטים שיש, והוא לא דורש יותר מדי פעולות מורכבות מצד הרופא המטפל. מדובר כאן על ניתוח שנעשה או בהרדמה כללית או בהרדמה מקומית, בהתאם למאפיינים הספציפיים של כל מטופל ומטופלת, והוא אורך לאורך זמן של בין 60-90 דקות בלבד.

טווח המחירים של ניתוח עפעפיים

אז הגענו לשאלת השאלות: מה העלות של ניתוח עפעפיים? כדי לדעת למה לצפות ולקראת מה אתם הולכים, הכנו לכם כאן טבלה קצרה שתסכם את האפשרויות השונות של מחירי ניתוח עפעפיים, השונים ביניהם בעיקר בשל היקף הניתוח, המרפאה הנבחרת לטיפול ועוד:

סוג ניתוח עפעפייםמחיר ניתוח עפעפיים
ניתוח עפעפיים – מחירים כללייםבין 9,000 ש"ח-20,000 ש"ח
ניתוח עפעפיים תחתוניםבין 10,000 ש"ח-15,000 ש"ח
ניתוח עפעפיים עליוניםבין 10,000 ש"ח-15,000 ש"ח
המחירים יכולים להשתנות בהתאם למצב בריאותו של המטופל ומחירוני המרפאות השונות.
במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!