ניתוח פלסטי: כל מה שצריך לדעת לפני ניתוח

ניתוח פלסטי: כל מה שצריך לדעת לפני ניתוח

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
רופא ורופאה מסתכלים על מטופלת תוך כדי שהרופאה נוגעת בפנים של המטופלת

כל המידע אודות ניתוחים פלסטיים

כמה שנים את חולמת על מתיחת פנים? כמה שנים אתה חולם על הסרת צלקת שמפריעה לך עוד מתקופת הצבא? ומה עם הרמת עפעפיים שאת ממש רוצה להספיק לעשות עוד לפני החתונה של הבן שלך בקיץ?
ובכן, כל חלום אפשר להגשים, אבל כדאי לדעת שיש כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני קבלת ההחלטה אצל מי ובאיזה מקום לבצע את הניתוח.
ניתוח פלסטי קוסמטי נועד לתקן פגמים מסוגים שונים באמצעות התערבות כירורגית, מעטה ככל הניתן, מבלי להזיק חלילה לתפקודו של האיבר וכמובן- המטופל.
גם ניתוח פלסטי, הוא ניתוח לכל דבר ולפני קבלת ההחלטה- יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת.

איך לבחור רופא מנתח טוב?

ענף הניתוחים הפלסטיים והטיפולים האסתטיים הפרטיים מושך רופאים מתחומי התמחות שונים וכך ניתן למצוא אורתופדים או אורולוגים שמבצעים הגדלות חזה, שאיבות שומן, כירורגים שמבצעים הזרקות למילוי קמטים ומרדימים בהתמחות שאחראים על חיי המטופל בזמן הניתוח.
לרוב המטופלים אין ידע מוקדם ברפואה, כירורגיה או כירורגיה אסתטית ולכן אין להן את הכלים להעריך את מומחיותו ומקצועיותו של הכירורג הפלסטי. חשוב לוודא כי מדובר בכירורג פלסטי עם ניסיון רב והמלצות רבות, המורשה לבצע את הניתוח המבוקש. ניתן להתרשם מתמונות של לפני ואחרי ניתוח דומה לניתוח המבוקש ומהדרך בה הרופא מסביר על התהליך.

ההכנות הנדרשות (בדיקות מקדימות, מפגש עם המרדים)

מהלך ואורך הניתוח המיועד והשלכותיו בטווח הקצר (התעוררות) הבינוני (זמן החלמה, כאבים, צלקות, תופעות לוואי וסיכונים) והארוך (ביקורות, שמירה על המשקל, לידות והנקות בעתיד) .
אפשר ורצוי לחפש ולבקש חוות דעת והמלצות על המנתח באינטרנט, בעיתונות, ממטופלות שנותחו על-ידו בעבר ומקרובים וחברים.

המטרה שלך היא להבין ולהשתכנע כי לכירורג הפלסטי שבו תבחר/י יש לא רק את ההכשרה, ההסמכה, הידע והניסיון לבצע את הניתוח המבוקש אלא יש ביניכם "כימיה" ונבנתה ביניכם מערכת יחסי אמון שתבטיח תיאום-ציפיות מרבי, אכפתיות, אנושיות ואחריות לפני בזמן וגם לאחר הניתוח.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!