למי ניתוח שאיבת שומן עשוי באמת להתאים?

למי ניתוח שאיבת שומן עשוי באמת להתאים?

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
בחורה מלאה ובחורה רזה

חשוב לזכור כי אין זה משנה שמדובר בניתוח פלסטי, כל ניתוח הרי שהוא פרוצדורה רפואית כירורגית ועל כן היא מצריכה את מלוא ההתייחסות מטעם הרופא שלכם וביצוע מגוון רחב של בדיקות גופניות שונות. שאיבת שומן הינה פרוצדורה שגורה בקרב אנשים רבים אשר מאסו מן המראה החיצוני ושחשים כי הם צריכים לקבל פתרון מידי שיזרז את קבלת המראה החטוב. עם זאת, אין מדובר בפרוצדורה אותה ניתן לקבל באופן מידי, וראשית כל יש להגיע לפגישה עם רופא לכירורגיה פלסטית. במאמר הבא ריכזנו עבורכם את התנאים הפורמליים לצורך מעבר שאיבת שומן ואת השיטות השגורות ביותר.

מה התנאים לשאיבת שומן?

חשוב לזכור כי שאיבת שומן מטרתה להקנות לגופנו את המראה הרצוי. מרבית המטופלים הבוחרים בשיטה זו, הינם מטופלים שכבר מיצו את בנק האפשרויות הקיים לצורך העלמת שומנים מאזורים בעייתיים. למרבה הצער, אלו לא אנחנו שבוחרים מהיכן ייעלמו השומנים, כי אם גופנו. אדם יכול להתאמן במשך שנים רבות וליהנות מבטן שטוחה, אך למרבה הצער הירכיים עדיין יכילו כמות שומן גבוהה יותר. את התסכול הזה ניתן לפתור באמצעות פרוצדורה רפואית מהירה.

עודף משקל הינו אחד מן הפרמטרים המקובלים ביותר לשאיבת שומן. האזורים השגורים ביותר לביצוע הפרוצדורה הינם אזור הירכיים, המותניים והבטן.

מתאמנים המבקשים למקסם את התוצאות ולהילחם באזורים בהם השומן איננו "נשרף" גם הם יכולים להתאים לתנאים הנדרשים עבור שאיבת שומן. דוגמה זו רק מוכיחה כי אין מדובר בניתוח הפונה לאוכלוסיות בעלות משקל עודף, כי אם לכל המעוניין או המעוניינת בקבלת מראה אסתטי הרצוי עליהם.

טכניקות לשאיבת שומן

הטכניקה המקובלת ביותר לשאיבת שומן מבוצעת על-ידי ביצוע חתכים זעירים בעור ושאיבת השומן באמצעות צינוריות זעירות. מדובר בפרוצדורה קלאסית ומוכרת אשר עודנה מספקת את התוצאות החיוביות ביותר. מן העבר השני, ניתן כיום גם למצוא שיטות לא חודרניות לשאיבת שומן דוגמת לייזר המסייע בהידוקו של עור הגוף. עם זאת, יש לציין כי לרוב יהיה מדובר בטכניקה המסייעת לשאיבת השומן הקלאסית, ולא בתור פתרון אחד מובהק.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!