היתרונות של ניתוח הקטנת חזה

היתרונות של ניתוח הקטנת חזה

זמן קריאה משוער: < 1 דקה
תמונה שחור לבן של חזה של בחורה

בעוד שנשים רבות מתגאות בחזה שלהן או לחילופין שואפות בכלל להגדילו, הרי שיש פלח שלם באוכלוסייה אשר חש באי-נוחות מתמשכת אשר פוגעת באיכות החיים ומובילה לכאבים כרוניים קשים. ניתוחי הקטנת חזה הינם ניתוחים כירורגיים לכל דבר ועניין, ועל כן פרוצדורה רפואית שכזו מצריכה את כל הבדיקות המקדמיות הנדרשות לצורך הבטחת בריאות המטופלת. ישנם שרואים בכך ניתוח מותרות, אך בית חזה אשר גדול מעבר לממוצע ואשר איננו מתאים למידותיה של האישה, עלול להוביל לביטחון עצמי נמוך מבחינה אסתטית ואף לפגוע פיזית בבריאות.

למי מתאים לעבור ניתוח הקטנת חזה?

כל אישה אשר חשה אי-נוחות באשר לחזה שלה ובפגיעה מתמשכת באיכות חייה, הרי שמומלץ שתיוועץ עם רופא כירורג לצורך המשך התהליכים. ככלל, ניתוח שכזה מתבצע החל מגיל 18 ומעלה.

הניתוח איננו מתבצע כתוצאה מקביעה רפואית, אלא מתוך תחושותיה האישיות של המטופלת אשר מלינה על איכות חייה שנפגעה מגודל השד. שדיים שאינם בגודל פרופורציונלי למידות האישה עלולים לנבוע מסיבות גנטיות, אך גם יכולים להיגרם כתוצאה מפעולות פיזיולוגיות שונות המתרחשות בשנים מאוחרות יותר. כך למשל, הריון ולידה עלולים להביא לשינוי בגודל השד שאיננו חוזר לקדמותו. כמו כן, תהליכים פיזיולוגיים טבעיים דוגמת התבגרות הגוף, עלולים אף הם להביא לגדילתו של השד.

כיצד ניתוח הקטנת חזה יכול לסייע?

אחת מן התרומות הברורות והישירות של ניתוח הקטנת חזה הוא קודם כל פתרון כאבי גב מתמשכים. שדיים גדולים אמנם נתפסים בחברה המודרנית כעניין מושך, אך עבור אישה בעלת שדיים גדולים, הרי שמדובר במשקל כבד שהגב צריך להחזיק בכל רגע נתון. כתוצאה מכך, העומס הגדול עלול להוביל לבעיות בעמוד השדרה ולעומס יתר על שרירי הצוואר והמייצבים של הגב. ישנם אף נשים בהן ניתן לראות באופן חד וברור כיצד עמוד השדרה התעקם קלות וזאת לאור השנים הארוכות שבהן לקח את מלוא האחריות על נשיאת המטען הכבד.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!