מה ההכנות הנדרשות לפני ניתוח מתיחת פנים?

מה ההכנות הנדרשות לפני ניתוח מתיחת פנים?

זמן קריאה משוער: 2 דקות
אישה מחייכת עם יד על הפנים לפני ניתוח מתיחת פנים

ניתוחי מתיחת פנים הם אמנם לרוב ניתוחי "מותרות" שאינם נדרשים בשל סיבה בריאותית כזו או אחרת, אך חשוב לראות אותם כהליך רפואי כירורגי לכל דבר ועניין. לאור זאת, חשוב לעשות את ההכנות הנדרשות טרם הניתוח וזאת כדי להבטיח את בריאותו של המטופל ואת התוצאות המקסימליות מן הפרוצדורה הרפואית. במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר הנחיות שיש לעקוב אחריהן טרם ניתוח מתיחת הפנים. אין לכם מה לדאוג – זהו מאמר אינפורמטיבי בלבד, וההנחיות הללו יינתנו גם על-ידי הרופא המטפל שלכם. עם זאת, בכל בעיה או סוגיה בריאותית שאינכם בטוחים בה – מומלץ תמיד להפנות את תשומת לבו של הרופא המטפל.

מה אסור לעשות טרם ניתוח מתיחת פנים?

טרם ניתוח מתיחת פנים, עליכם להיוועץ עם הרופא המטפל שלכם באשר לנטילת כל תרופה מכל סוג שהוא. גם אם מדובר בתרופה שעל פניו נראית רגילה ושגורה, הרי שעדיין ייתכן והיא איננה מומלצת לפני ניתוח. במידה ואינכם חשים בטוב או זקוקים לטיפול  תרופתי כזה או אחר, הסבו את תשומת לבו של הרופא אשר הנפיק לכם את התרופה באשר לעובדה כי אתם ממתינים לניתוח שיתקיים בעוד מספר ימים. אם אתם לא חשים בטוב ורוצים ליטול תרופה ללא מרשם, דעו כי גם כאן אסור להיות שאננים והתייעצו עם הרופא המנתח. דוגמה לתרופות שאסור ליטול טרם ניתוחים הן אספירין ואדוויל – שתי תרופות אשר משפיעות על קרישת הדם ועלולות להביא לסיבוכים בזמן הניתוח. על פניו מדובר בתרופות רגילות ותמימות לחלוטין, אך כשזה מגיע לניתוח, הרי שאי אפשר לקחת סיכונים.

המלצתנו כפורטל רפואה היא כמובן להוציא משגרת חייכם הרגלים דוגמת עישון ושתייה. עם זאת, ההמלצה הזאת מתחדדת אף יותר טרם ניתוח שכן מדובר בהרגלים המשפיעים על מערכת הדם שלנו. המלצתם של הרופאים המנתחים היא לנקות את הגוף ככל הניתן גם הניתוח ואפילו לקחת חודש מראש שבו נגמלים לחלוטין מן ההרגלים המגונים.

לא חשים בטוב? הודיעו על כך לרופא

המלצתנו היא גורפת – כל תחושת בטן שיש לכם לפני הניתוח אשר גורמת לכם להזדקק להמלצה – התייעצו עם הרופא! אל תקחו סיכונים מיותרים ובטח לבטח שהודיעו לרופא כאשר אינכם חשים בטוב. מוטב לעתים לדחות את הניתוח או לערוך עוד כמה בדיקות, מאשר להיכנס לפרוצדורה כירורגית. זהו גופכם – שמרו עליו.

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!