כמה עולה ניתוח הגדלת חזה?

כמה עולה ניתוח הגדלת חזה?

זמן קריאה משוער: 2 דקות
בחורה עם חזה גדול

מהי העלות הממוצעת לניתוח הגדלת חזה? ניתוח הגדלת חזה היננו ניתוח פלסטי המתבצע על פי רוב בשל שיקולים אסתטיים חיצוניים ולא רפואיים. הניתוח הפך בשנים האחרונות לנפוץ מאוד ועל כן ניתן לבצעו במרפאות רבות ברחבי הארץ ובעולם. 

אחד הפרמטרים שבוחנים בעת ביצוע ניתוח מסוג זה, הינו פרמטר המחיר. עם זאת, נדגיש כי לצד המחיר תמיד יש לקחת בחשבון את מומחיות הרופא, ניסיון ספציפי בהגדלת חזה וכן ליווי ויחס אישי מהמרפאה .

על פי נתונים, מדי שנה מתבצעים בישראל למעלה מ 7,500 ניתוחי הגדלת חזה והקטנת חזה ובארצות הברית המספר גדול פי כמה – למעלה מ 200 אלף ניתוחים להגדלת חזה מתבצעים מדי שנה.

כמה עולה ניתוח הגדלת חזה?

מחיר הניתוח מושפע ממספר פרמטרים ובניהם מומחיות הרופא המנתח, מידת מורכבות הניתוח וכן סוג השתל.

פרמטרים אלו מובילים לטווח מחירים יחסית גדול עבור ניתוח זה.

טווח המחירים הינו: 17,900 ש"ח – 25,500 ש"ח.

מה משפיע על מחיר הניתוח?

כפי שציינו, אלו הם הפרמטרים אשר משפיעים על מחיר ניתוח הגדלת חזה:

  • מומחיות מנתח – על פי רוב, רופא בעל ניסיון רב, מוניטין של מאות ואלפי לקוחות וכן מומחיות ספציפית בהגדלת חזה, יבקש סכום גבוה יותר עבור ניתוח הגדלת חזה.
  • מורכבות הניתוח – ניתוח הגדלת חזה, מתבצע בהתאמה אישית לצרכים, לרצונות ולדרישות שלך. על כן, נדרשת הערכות מתאימה מצד המרפאה על מנת שאת תקבלי את התוצאות הטובות ביותר. בנוסף, ניתוח הגדלת חזה דורש דיוק רב בין היתר בשל המאמץ להמנע מצלקות ועל כן יש המחשיבים אותו לניתוח מורכב.
  •  סוג השתל – ישנם מספר שתלים בהם ניתן לבחור עבור ניתוח הגדלת חזה. בין השתלים הנפוצים תוכלי למצוא שתלי סיליקון אנטומיים, שתלי סיליקון בעלי פרופיל בולט, שתלי סיליקון בעלי פרופיל חצי בולט וכן שתלים עגולים. לכל שתל מחיר שונה אשר משפיע על העלות הכוללת של הניתוח.

תוספת אפשרית לניתוח – הרמת חזה

במקרים מסויימים על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור המטופלת, ישנו צורך בניתוח פלסטי שיכלול גם הרמת חזה. במקרה זה, ייתכן ותהיה עלות נוספת ואף לפעמים הניתוח כולל את הרמת החזה. 

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!