השתלת שיער בישראל

השתלת שיער בישראל

זמן קריאה משוער: 4 דקות
השתלת שיער גברים ונשים אינפוגרפיקה

בעיות של מחסור בשיער הן בעיות שמאפיינות אחוז גבוה במיוחד מהגברים במדינת ישראל, ולצידן קיימות גם לא מעט נשים שמתמודדות עם אותה הבעיה. אם בעבר היו צריכים אנשים רבים לקבל את רוע הגזירה כמות שהוא, ולהסתובב עם ראש נטול שיערות, הרי שהיום קיים מגוון אדיר של פתרונות שמאפשר להם לקבל בחזרה את שיער הראש שלהם, אותו הם יכולים לעצב כראות עיניהם, ולצאת מהבית למגוון מפגשים כשהם שלמים עם המראה החיצוני שלהם. השתלת שיער בישראל היא אחד מהפתרונות הבולטים ביותר מהרשימה הארוכה הקיימת, ולכן כדאי להכיר אותה בצורה קצת יותר מעמיקה. אז איך עובדת השתלת שיער בישראל? מה ההבדלים בינה לבין השתלות שמתבצעות בחוץ לארץ? מה המחירים עבורה? כל מה שאתם צריכים לדעת מרוכז לכם כאן בצורה סופר מסודרת, אז קדימה – בואו נתחיל.

השתלת שיער בישראל – הכי טוב בבית

כשמדברים היום על השתלת שיער, מדברים על לא מעט מקומות בעולם שמציעים את האופציה הזו. מקומות כמו טורקיה, יוון, גיאורגיה ועוד ידועים בשל השתלות השיער המצוינות שלהם, המומחיות הגדולה של אנשי המקצוע, המסלולים האטרקטיביים של הטיסות, המלונו, ההעברות והשתלת השיער כדיל אחד משתלם ועוד. לצד כל אלו, הולכת ומתפתחת מגמה ברורה יותר של השתלת שיער בישראל, שמציעה איכות גבוהה של טיפול לצד היתרון הגדול של להישאר כאן, בבית.

לא כל מי שמעוניין בהשתלת שיער מעוניין גם בכל התסבוכת של טיסות, ארגונים, אריזות וימי חופשה ארוכים מהעבודה, ויש בהחלט לא מעט אנשים שפשוט רוצים לקבל השתלת שיער בישראל בצורה שמתאפשרת להם על ידי יציאה מהבית, נסיעה למקום ההשתלה, וחזרה הביתה. זהו – בלי סיבוכים ובלי בלאגן.

איך עובדת השתלת שיער בישראל?

כמו שאתם בטח יכולים לנחש, השתלת שיער בישראל, כמו עוד דברים רבים אחרים שנעשים כאן בארץ, שומרת על רמה סופר גבוהה. עם השתלת שיער בישראל אין עיגולי פינות, קיצורי דרך או ניסיונות לסיים עם העבודה בצורה כמה שיותר מהירה, אלא פשוט רצון עז להעניק ללקוחות את הפתרון שלשמו הם הגיעו – שיער שופע, מלא ונהדר, ממש כמו שהיה בעבר.

השתלת שיער בישראל גם היא מתמקדת במגוון שיטות שונות, שכל אחת מהן מביאה איתה מאפיינים שונים, צורת עבודה שונה, מחירים אחרים ותוצאות טובות. כל לקוח או לקוחה רשאים לבחור לעצמם את השיטה להשתלת שיער, בהתאם לתקציב שלהם, לרצון שלהם ולסוג השיער שלהם. כמובן שבעת הבחירה מומלץ וכדאי להתייעץ עם גורם מקצוע, שידע להכווין את הלקוחות אל עבר ההחלטה הנכונה ביותר.

מדוע השתלת שיער בישראל ולא בחוץ לארץ?

אנשים רבים בחרו לאורך השנים בהשתלת שיער בחוץ לארץ על פני השתלה כאן בארץ, משום שנוצרה חרושת שמועות סביב השתלות שמתקיימות ביעדים שונים בעולם, על כך שהן מקצועיות יותר, מוקפדות יותר ואיכותיות יותר. תחום השתלות השיער במדינת ישראל אינו מוכן להישאר מאחור ולדדות במירוץ, ולכן אנשי מקצוע רבים לקחו את הנושא לידיים והפכו אותו ללא פחות ממושלם בקליניקות השונות בארץ.

היום האופציה של השתלת שיער בישראל היא אופציה שעדיפה על אנשים רבים, על אף המחיר שלעיתים הוא גבוה יותר מאשר השתלות בחוץ לארץ.

מחירי השתלת שיער בישראל

אחד הדברים הבולטים ביותר בהשתלת שיער בישראל הוא המחיר שלה. מדובר כאן על טווח שנע במרבית המקרים בין 20,000 ש"ח לבין כ-40,000 ש"ח, ואין ספק שמדובר על מחיר גבוה יחסית, ולמה? ובכן, אם נסתכל על השתלות שיער שמתבצעות בחוץ לארץ, נגלה שהמחיר הזה הוא מחיר שכולל גם את השתלת השיער, וגם את כל ה"מסביב" – טיסות, העברות, בתי מלון ועוד. לכן, אנשים רבים מתפתים לבחור בהשתלת שיער בחוץ לארץ, ובאותו המחיר לקבל גם חווית נופש יוצאת דופן.

לעומת זאת, חשוב להבין שהמחיר הגבוה של השתלת שיער בישראל משקף את האיכות ואת התוצאות הנהדרות, כמו גם את הנוחות ואת הקרבה לבית. במרבית המקרים, על נוחות ואיכות משלמים מחירים יקרים יותר, ובמקרה הזה הדבר בהחלט בא לידי ביטוי.

השיטות להשתלת שיער בישראל

בואו נבחן קצת יותר את האפשרויות שעומדות בפניכם כשמדברים על השתלת שיער בישראל. מדברים היום על שלוש שיטות נפוצות ויעילות במיוחד, הנקראות בשמן המקוצר: FUE, DHI, PRP. כל אחת מן השיטות האלו פועלת על פי עיקרון אחר, כמפורט כאן:

שיטת FUE להשתלת שיער בישראל – השיטה הזו ידועה בתור השיטה הנפוצה ביותר להשתלת שיער, ובמסגרתה נלקחים זקיקי שיער מהאיזור בגוף שתורם את השיער, והם מושתלים באיזור שזקוק להשתלה. מדובר על שיטה יעילה, קצרה וטובה במיוחד, עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד ועם סיכונים מצומצמים ביותר.

שיטת DHI – שיטה זו שמה במרכזה את השתלת זקיקי השיער שנלקחים מאיזורים בגוף שאין מהם נשירה – כמו העורף, צידי האוזניים ועוד. גם שיטה זו נחשבת למתקדמת ויעילה ביותר, ואחוזי ההצלחה שלה גבוהים במיוחד.

שיטת PRP – שיטה זו מתבססת על הזרקת טסיות דם, שמאפשרת צמיחה מחודשת של השיער של המטופל או המטופלת. שיטה זו גם היא מוצלחת מצד אחד, אך מצד שני היא דורשת חזרתיות על הטיפול מעת לעת.

מדוע כדאי לבצע השתלת שיער בכלל?

השתלת שיער היא נושא שעובד גם על הפן החיצוני – הנראות, אך גם על הפן הפנימי – הביטחון העצמי. ברגע שאדם מסוים סובל מהתקרחות, הוא חווה גם פגיעה ישירה בנראות החיצונית שלו, אך הוא גם מתחיל לעבור תהליך לא פשוט של הפחתת הביטחון העצמי, ורצון מופחת לצאת מהבית למפגשים חברתיים, לראיונות עבודה ועוד.

היות ולנראות החיצונית שלנו יש משקל גדול בקביעה של איך שאנחנו מרגישים עם עצמנו, השתלת שיער היא דבר שממש לא כדאי לפסוח עליו. השתלת שיער יכולה להעניק לכם בחזרה את המראה החיצוני שאתם כל כך רגילים ואוהבים, ובמקביל לפתח אצלכם את הביטחון העצמי שהלך ואבד לכם עם הזמן.

בחירת הקליניקה להשתלת שיער בישראל – כך תעשו את זה

על מנת לבחור בצורה יעילה ובטוחה את הקליניקה שבה תבצעו השתלת שיער בישראל, תצטרכו להקפיד על כמה קריטריונים חשובים. בסופו של דבר, מדובר כאן על בחירה שעומדת לשנות את החיים שלכם, ויכולה להעניק לכם עתיד חדש, ורוד יותר וטוב יותר. היות ומדובר על בחירה כבדת משקל, הנה הפרמטרים שכדאי שתבדקו רגע לפני שאתם יוצאים לדרך:

1. ניסיון בשוק השתלות השיער – לא מעט קליניקות מציעות היום השתלות שיער, אך לא כולן יודעות בדיוק מה הן עושות. ככל שהקליניקה שתבחרו בה תהיה בעלת ניסיון עשיר יותר, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בדרך לקבלת תוצאות טובות.

2. חוות דעת מוקדמות והמלצות מאנשים – אין מי שיכול להמליץ בצורה טובה יותר מאשר אנשים, בין אם הם קרובים אליכם ובין אם הם ממליצים מהאינטרנט. בדקו המלצות אצל בני משפחה, חברים, מכרים וגם משתמשים ברשתות החברתיות השונות, ותוכלו לוודא שאתם עושים בחירה נכונה.

3. שירותיות וזמינות – צרו קשר באופן ישיר עם הקליניקה שבה אתם מתעניינים, בדקו את הזמינות שלה והרגישו את השירות שלה. ככל שתרגישו מהקליניקה סבלנות, אדיבות ושירותיות, ככה תוכלו לבחור בה בלב שקט ובטוח יותר. בהצלחה!

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!