למה ההשתלות בטורקיה הן רק פתרון זמני להתקרחות?

למה ההשתלות בטורקיה הן רק פתרון זמני להתקרחות?

זמן קריאה משוער: 3 דקות
רופא מצייר קו על הקרקפת של טיפול

ענת אלקין הפכה עם השנים לאישה הבולטת ביותר בתחום ההשתלות ושיקום השיער בישראל. עם הכניסה של תורכיה למפת ההשתלות של הישראלים, היא מספרת למה מדובר בפתרון זמני ואיך ההתקרחות ממנה סבלה הובילה אותה להתמחות בתחום

כשענת אלקין סיימה את שירותה הצבאי בחיל הרפואה, היא החלה לסבול מהתקרחות, שהמקור שלה היה לחץ נפשי.
כל הטיפולים שהציעו לה לא עזרו לבעיה, אך ענת החליטה לא לוותר ונסעה לגרמניה בשביל ללמוד את הנושא לעומק ולהבין מהן האפשרויות העומדות בפניה. 

"כשנסעתי לגרמניה הייתי כבר מיואשת לגמרי, בארץ אמרו לי שאין פתרון לבעיה שסבלתי ממנה ולא יכולתי להשלים עם המצב", נזכרת אלקין. "באירופה נחשפתי לכל התורה שעומדת מאחורי השיער והבנתי שהטיפול חייב להיות טיפול משולב והוליסטי שמאבחן הרבה משתנים ומטפל בכולם במקביל. הצלחתי לפתור לעצמי את הבעיה, אבל באותו רגע הבנתי שאני יכולה לעזור להמון אנשים שסובלים מהתקרחות או משיער דליל".

"אנשים לא מבינים למה הטיפול לא הצליח" 

מאז, הפכה ענת אלקין לשם דבר בתחום, והיא עומדת בראש המרכז לטיפול, שיקום והשתלות שיער"מגיעים אלינו אנשים מכל הארץ שעברו טיפולים מסוגים שונים כמו PRP או אפילו השתלות בתורכיה ולא מבינים למה הטיפול לא מצליח", אומרת אלקין. "אני אף פעם לא מופתעת. מבחינתי כשאין טיפול משולב שמתחשב גם בנתונים הביולוגיים, גם בחסרים, גם בתזונה וגם בשימור השיער – אין תוצאות. PRP זה טיפול מצוין ואנחנו משתמשים בו המון, אבל הוא תמיד חייב להגיע בשילוב עם טיפולים נוספים".

ואכן, הטיפולים שמציעים במרכז הם הוליסטים ונפרשים על פני מספר חודשים בדרך כלל, בהתאם לצורך של כל לקוח. במרכז עורכים אבחון מקיף לפני ההחלטה על הטיפול המתאים, בין היתר בדיקות דם וסקירה גופנית שנותנות אינדיקציה לגבי מצב הגוף והוויטמינים. "כשיש חוסרים בריאותיים זה הדבר הראשון שנטפל בו", מסבירה אלקין. "לאחר שנגיע לאיזון נוכל לטפל גם בגורמים נוספים. לפעמים גם נראה שהכל תקין בדם, אך בסקירה הגופנית אנחנו נוכל לגלות שיש בעיה".

ההשתלות בתורכיה – פתרון לטווח קצר

אלקין מספרת שטרנד ההשתלות בתורכיה הוא אחת העוולות הגדולות שנעשות ללקוחות רבים. "מגיעים לפה אינספור לקוחות שעברו השתלה בתורכיה והיו מרוצים מהתוצאה, אך יש 2 בעיות שמתעוררות בדרך כלל אחרי כמה חודשים, האחת, שאזורים חדשים מתחילים להקריח ואז צריכים לנסוע שוב ולשלם שוב. והשני הוא שבלי תחזוקה של ויטמינים וטיפולי PRP אחרי ההשתלה – היא לא תצליח כפי שרוצים".

אז מה הפתרון?

"כמו שאני תמיד אומרת, הפתרון צריך להיות מקיף ומותאם לפי סריקת מערכות הגוף בהצלבה עם בדיקות מעבדה. חייבים להסתכל על כל התמונה ולטפל באופן משולב מבחינה פנימית וחיצונית. אצלנו תמיד יש ראייה כוללת והלקוח מקבל באותו מחיר של השתלה בתורכיה את כל החבילה, כולל היכולת לשמור ולתחזק אותה לאורך שנים עם המוצרים שלנו.

במרכזים משתמשים בקו מוצרים ייחודי שפותח על ידי אלקין והצוות שלה, והוא מלווה את כל המטופלים במקום. "כל המוצרים שלנו מאושרים על ידי משרד הבריאות והם חלק בלתי נפרד מההצלחה של הטיפול", מציינת אלקין. "יש לנו אלפי מטופלים ומאות חוות דעת חיוביות של גברים ונשים שחוו בעיות שיער וניסו ברוב המקרים שיטות אחרות שלא צלחו, וכאן היתה התחנה האחרונה שלהם במסע". 

הרובוט שמייעל את פעולת ההשתלה

במרכז, הפרוש על פני כמה מוקדים ברחבי הארץ, מטפלים רופאים קונבנציונליים בשילוב עם רפואה משלימה, על מנת לספק את המענה הכולל, שהוא המוטו של המקום. אלקין עצמה, נמנית על הצוות המדעי של חברת I Brain Robotics  העולמית, שמטרתה לעזור לרופאים המבצעים את ההשתלות לייעל את התהליך ולקבל תוצאות טובות יותר, והיא גם מדריכה רופאים בארץ ובחו"ל לעבודה איתו. 

"הרובוט, שמבוסס על טכנולוגיה של בינה מלאכותית, נותן מענה למי שזקוק להשתלה כי אין לו זקיקי שיער חיים והוא נועד לסייע לרופאים בעבודת ההשתלה כך שתתבצע באופן המדויק ביותר שיש. בניגוד לשיטות ידניות, הרובוט יודע לבחור באופן אוטומטי את הזקיקים הטובים ביותר לשאיבה ולשאוב אותם מבלי לפגוע בהם כלל. כך תוצאות ההשתלה טובות הרבה יותר מעבודה שנעשית באופן ידני".

לסיכום, אומרת אלקין, כי בעידן של היום כשהיופי והאסתטיקה תופסים יותר ויותר מקום בחיינו ואנחנו מצולמים כל הזמן, יש עלייה במודעות לנושא ולכן, חייבים פתרונות שהם לא פחות ממצוינים בשביל להוביל את התחום. "אנחנו כבר שנים מעניקים שירות מקצועי לאלפי ישראלים שממליצים עלינו – זו מבחינתי החותמת הכי טובה לכך שהפתרון שאנחנו מציעים הוא הטוב ביותר שקיים היום בשוק". 

עוד בנושא:

ענת מדברת על פתרונות מתקדמים לנשירת שיער בתוכנית של פרופ' קרסו


מתעניינים בשיקום או השתלת שיער?
השאירו פרטים ונציגי המרכז מטעם ענת אלקין ייצרו עמכם קשר

במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!