טווח המחירים של ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר

טווח המחירים של ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר

זמן קריאה משוער: 2 דקות
ילדה עם משקפיים מסמנת די למשקפיים

אם בעבר אנשים שהרכיבו משקפיים היו אנשים בודדים, הרי שהיום מרבית האוכלוסיה מתמודדת עם בעיות שונות בעיניים, שדורשות מהם הרכבת משקפיים עם מספרים שונים. לצד כל אלו שהמשקפיים הם פריט שחביב עליהם, קיימים גם אנשים שהיו מעדיפים להיפטר מהם, ולהיות מסוגלים להתנהל בכוחות עצמם, בלי המשקפיים. ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא אחד הניתוחים היותר נפוצים היום, ולכן כדאי שתכירו אותו קצת יותר מקרוב ממה שאתם יודעים עליו עכשיו. אז מהו טווח המחירים של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, למי הוא מיועד ואיך הוא עובד בפועל? כל הפרטים כאן למטה.

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר – בשביל מה צריך אותו?

אז תראו, עבור חלק מהאנשים הפתרון של שימוש במשקפיים הוא פתרון יעיל במיוחד. הם לא צריכים לשבור את הראש יותר מדי, הם פשוט מנקים את העדשות של המשקפיים, מרכיבים אותם, ויכולים לבצע בעזרתם מגוון פעולות כמו קריאת ספרים, שימוש במסכי מחשב, לצפות בטלוויזיה, לנהוג ועוד. לעומת זאת, עבור חלק מהאנשים המשקפיים הם ממש מטרד, מטרד שממנו הם היו מעדיפים להיפטר כמה שיותר מהר.

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מאפשר לאותם אנשים להגיע בדיוק לתוצאות האלו. בעקבות הניתוח יכולים האנשים לראות בכוחות עצמם, ולהנות מנוחות מקסימלית שלא כוללת הרכבה של משקף כזה או אחר. ככלל, ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מתאים לאנשים שעברו את גיל 18, ובתנאי שהמספר שלהם נותר קבוע במשך תקופת זמן של חצי שנה לפחות.

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר – שיטות נפוצות

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מתאפשר באמצעות כמה שיטות עיקריות, כאשר הבולטות מביניהן הן ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מסוג PRK – Photorefractive Keratectomy, ואילו השניה היא ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מסוג LASIK – Laser Assisted in-situ Keratomileusis.

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר PRK הוא ניתוח שבמהלכו מתבצעת פציעה מכוונת בחלקה החיצוני של הקרנית, ואילו ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מסוג LASIK הוא ניתוח שבמהלכו נעשה חיתוך ואידוי של הקרנית. בסופו של דבר, שתי השיטות מובילות לכדי הסרת המשקפיים, אך הן מתבצעות בשתי אסטרטגיות שונות, מיועדות לאוכלוסיות שונות, הליכי ההחלמה מהן שונים והמחירים עבורן גם הם שונים.

טווח המחירים של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

אם כן, זה הזמן לבחון את טווח המחירים של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, אז בואו נבדוק את השינויים האפשריים בין סוגי הניתוח, ובהתאם את המחירים המאפיינים אותו:

סוג ניתוח הסרת משקפיים בלייזרמחיר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר
ניתוח הסרת משקפיים בלייזר LASIKבין 7,000 ש"ח ל-13,000 ש"ח
ניתוח הסרת משקפיים בלייזר PRKבין 6,000 ש"ח ל-12,000 ש"ח
ניתוח הסרת משקפיים בלייזר – ארבעה מימדיםבין 8,000 ש"ח ל-15,000 ש"ח
ניתוח הסרת משקפיים בלייזר פרסבילאסיקבין 5,000 ש"ח ל-13,000 ש"ח
*המחירים יכולים להשתנות בין מרפאה למרפאה ובהתאם לבריאות המטופל.
במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!