כמה עולה ניתוח שאיבת שומן

כמה עולה ניתוח שאיבת שומן

זמן קריאה משוער: 2 דקות
אישה נוגעת בבטן המלאה שלה

לא מעט גברים ולא מעט נשים היום ניגשים לטיפולי אסתטיים כאלו ואחרים, על מנת להעניק לעצמם את המראה שעליו הם תמיד חלמו. כן, לא פעם אנחנו מסתכלים על עצמנו במראה, וממש לא מרוצים ממה שאנחנו רואים. אם בעבר לא היתה כל דרך להתמודד עם המראה הזה, הרי שהיום תחום הרפואה האסתטית עובר התפתחויות כמעט אין סופיות, ומאפשר למרבית האוכלוסיה להגיע לתוצאות נהדרות. ניתוח שאיבת שומן הוא אחד מהניתוחים היותר פופולארים בקרב אותם נשים וגברים, אז יצאנו לבדוק כמה עולה ניתוח שאיבת שומן, על מנת שתדעו למה פחות או יותר אתם צריכים לצפות.

ניתוח שאיבת שומן – מה הוא נותן?

לא פעם אנחנו מרגישים תחושות חזקות כמו "הלוואי שיכלתי להיות רזה יותר". התחושות האלו מאפיינות גם נשים וגם גברים, בגילאים צעירים ומבוגרים כאחד. אותם אנשים סובלים מעודף שומן או מדיאטה שהותירה שכבות שומן על אף הירידה במשקל, ושכבות השומן שמוסרות במהלך הניתוח הן שכבות שלא ניתן להיפטר מהן עוד בדרכים עצמאיות.

ניתוח שאיבת שומן, אם כן, מיועד לאותם אנשים, ומאפשר להם להיפרד אחת ולתמיד מאותן שכבות שומן שליוו אותם לאורך החיים. ניתוח שאיבת שומן מתרכז באיזורים עיקריים כמו הבטן, הירכיים והישבן, אך האם הניתוח מתאים לכולם?

ניתוח שאיבת שומן –זה כדאי?

כולנו מכירים את התסכול הכרוך בדיאטות אימתניות, שמירה על כושר גופני כמה פעמים בשבוע, ועל אף כל אלו – לא לראות כל שינוי בנראות החיצונית של הגוף. לכן, מי מכם שמוכן לעשות את הצעד ולגשת לניתוח שאיבת שומן, בהחלט מוזמן לעשות זאת, שכן התוצאות הן מובטחות ונהדרות יותר מאי פעם.

כמה עולה ניתוח שאיבת שומן?

אז בואו נבין מה הערך הכספי על ניתוח שאיבת שומן. היות וקיימים לא מעט סוגים של ניתוח שאיבת שומן, כל אחד מהם יביא איתו טווחי מחירים שונים, בהתאם להיקף הניתוח, כמות השומן העודף ועוד.

סוג ניתוח שאיבת שומןמחיר ניתוח שאיבת שומן
היקף קטן15,000 ש"ח-24,000 ש"ח
איזור ממוקד ואחיד13,000 ש"ח-25,000 ש"ח
כמה וכמה איזורים20,000 ש"ח-40,000 ש"ח
המחירים יכולים להשתנות בהתאם למצב בריאותו של המטופל ובהתאם למחירוני המרפאות בארץ.
במידה ופיספסת משהו במאמר:
אהבת? שתף את המאמר עם חברים!
Facebook
Twitter
Print
Email
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic
מגזין בי אסתטיק - BeAesthetic

בי אסתטיק הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני ולא פרסומי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
רוצים לדבר עם רופא מוביל באזור שלכם?
השאירו פרטים עכשיו ונפנה אתכם למרפאה הרלוונטית ביותר!